Rot geschrokken, paard los op de weg!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-10 11:59

xxDanielleee schreef:
eerlijk gezegd had ik een heel ander paard verwacht na dat verhaal.

Daarom zette ik dr ook ff een foto bij :D :D Hij ziet er nu wel anders uit hoor, stuk slanker, goed gespierd en minder dik in zijn vacht maar heb ff geen recente foto op de pc staan.
Normaal is ie echt bomproof, rijdt bewust op een braaf paard omdat ik ivm een eerdere blessure nog helemaal niks op een paardenrug te zoeken heb :o
Maar als dr zo'n kudde koeien op je afkomt kan ik het me voorstellen dat ie de benen nam.

Ivm die andere blessure moet ik morgen weer naar de fysio, die zal niet blij met me zijn en zie dr best tegenop om daar heen te moeten, die man kan nogal kwaad worden als ik iets doe wat hem niet aanstaat, en van je paard afdonderen zal ie GÈÈN goeie aktie vinden denk ik zomaar. :+

jSophiaF

Re: Rot geschrokken, paard los op de weg!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 14:03

jeetje wat een avontuur, heel veel beterschap en met je nier kan ik je advies geven om veel te drinken en met rust geneest dat weer, heb zelf een scheur van ongeveer 5 mm in me nier gehad. Maar geeft het wel de tijd om het te laten helen.

Zo zie je maar dat ook de koudbloedjes zich kunnen gedragen als een volbloedje ...

En strekte bij de fysio, denk dat hij wel kan begrijpen dat een hele kudde koeien op je paard afkomen, voor je paard heel erg eng kan zijn.

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 17:07

Zonnebloem schreef:
xxDanielleee schreef:
eerlijk gezegd had ik een heel ander paard verwacht na dat verhaal.

Daarom zette ik dr ook ff een foto bij :D :D Hij ziet er nu wel anders uit hoor, stuk slanker, goed gespierd en minder dik in zijn vacht maar heb ff geen recente foto op de pc staan.
Normaal is ie echt bomproof, rijdt bewust op een braaf paard omdat ik ivm een eerdere blessure nog helemaal niks op een paardenrug te zoeken heb :o
Maar als dr zo'n kudde koeien op je afkomt kan ik het me voorstellen dat ie de benen nam.

Ivm die andere blessure moet ik morgen weer naar de fysio, die zal niet blij met me zijn en zie dr best tegenop om daar heen te moeten, die man kan nogal kwaad worden als ik iets doe wat hem niet aanstaat, en van je paard afdonderen zal ie GÈÈN goeie aktie vinden denk ik zomaar. :+

Das heftig!!!
Vind echt dat je super gereageerd hebt! Diegene van de scooter schrok zich ook dood :')

Ik had een bruine KWPN verwacht van ong. 1.70 (ja ik denk daar altijd bij na , onbewust :')

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 17:37

Wat een avontuur! :Y)

Geweldig van die scooter en die jeep man!!