Thanks Maay! Gaan we zeker doen! Sjaan (dinnetje) en ik hebben onze eerste zwemdate met de knollies al besproken; kleren bij mn kotje, bikini aan en plonzen maar!
Super leuke fotos! Wat is Tycho een mooi paard zeg * kwijl kwijl*
Oretha
Geplaatst: 29-10-10 16:58
Wat een leuke foto's!! Ik vind het zoooo'n sjieke belg. Je zou hem moeten starten!! Er rijd hier ook een meisje Z1 met haar trekpaard, echt heel knap. Ik denk dat jij ook wel een eindje zou komen met Tycho. Vind jullie als combi heel mooi, ook omdat jij van die mooie lange benen hebt.
Heel veel plezier nog samen!
NSV_fan
Geplaatst: 29-10-10 16:58
super janneke! Wat is tycho toch GAEF!!! wou dat liza ooit ook zo enthousiast het water in loopt, maar goed komt vast ooit goed Anders kom ik gewoon een keer met jou rijden, wie weet volgt ze Tycho z'n goeie voorbeeld.
Chantal, dat ligt ook wel een beetje in de planning Misschien deze winter nog, maar eerst mn E halen! Je bedoelt zeker Simone? Mooi is dat om te zien he, zij en Fleur!
Oretha
Geplaatst: 29-10-10 17:09
Jaan81 schreef:
Chantal, dat ligt ook wel een beetje in de planning Misschien deze winter nog, maar eerst mn E halen! Je bedoelt zeker Simone? Mooi is dat om te zien he, zij en Fleur!
O wat leuk dat dat in de planning ligt! Wil je alvast heeeeel veel succes wensen!
Hahaha, nee, Tien, dit keer geen foto's van mn lieve Fleurtje!
Siet, idd, wat een goed begin van het weekend!
Rosita, thanks! Ja, de Strao, heb ik nog nooit gedaan. Best eens een optie ja!
lollypony
Geplaatst: 29-10-10 19:55
Jaan, echt SUPER!! Zie je nou wel dat het jullie lukt, ben benieuwd of hij de volgende keer helemaal zonder problemen langs de prullenbakken durft, maar dat komt vast wel goed! Wat is Tycho toch een knap paard.
shamrock06
Geplaatst: 29-10-10 21:52
Super foto's Janneke!!!
We (nou ja ik ) willen in het voorjaar met eigen paard naar zee. Misschien kunnen we dan samen het water in??? Hector is ook dol op water!!
Maare.....wat is toch die overgang?? Snap ik niet zo goed
Supergaaf dat je met Tycho naar het strand bent geweest! Tof stel zijn jullie samen
Samiyah
Geplaatst: 30-10-10 02:25
Prachtig paard heb je daar onder je kont zeg!
Alle reden om trots te zijn!
Tyke
Geplaatst: 30-10-10 05:12
Wat een schitterende foto's. Ziet er allemaal lekker relaxed uit.
Eevee
Geplaatst: 30-10-10 05:23
WAUW wat een pracht paarden zeg!! Ziet er echt top uit jullie saampjes Binnen kort ga ik ook voor het eerst naar het strand met twee tinkers en hoop dat het net zo goed gaat Mooie foto's en veel plezier de volgende keer