Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
peanutbutter schreef:Overigens is dit volgens mij ook een methoe die door de KNHS wordt aangeraden, aangezien Gert altijd mooi het rondje instructie doet in Ermelo in de winter.
Het paard wordt NIET in de bek getrokken. Hij heeft geen hoofdstel met bit in maar een halster!!!
Springen is om af te leiden.
Jetske: Ik kreeg hem niet klaar nee. Moet zeggen dat hij hier ook heeeeel braaf was en niemand dit had verwacht. hadden echt vuurwerk verwacht, maar mede doordat hij zo is zadelmak gemaakt is het goedgegaan.
Anouk_17 schreef:Mee eens.Ik vind het filmpje ook totaal niet vriendelijk, maar dat is natuurlijk mijn mening. Ik zou zelf een andere manier hebben gekozen. Maar daar kunnen we nu met heel bokt wel over door blijven gaan wat wij ervan vinden. Daar heeft TS niets aan.
Dus mijn mening over de foto's. Ik vind dat je hem erg netjes en vriendelijk rijdt. Ook je manier van de slof gebruiken is vriendelijk. Je hebt een erg mooi paard !
peanutbutter schreef:Je kan het ermee eens zijn of niet. Ik vind dit de manier om een paard klaar te maken. En ik weet zeker, als ik weer een 3jarige heb brng ik hem gelijk naar Gert toe.
Paard is totaal niet bang, ook niet met opstappen en ik kon thuis zo mee weg rijden.
daarnaast ik heb zelf heel veel paarden zadelmak gemaakt en ik ben niet zo dapper als de jongen die gaat zitten hier en blijf iets wat langer hangen, maar toch ik zelf altijd gelijk zitten, los en naar voooooren.
Als een paard voorwaarts is kan er niks gebeuren. En veiligheid van ge ruiter gaat boven alles.
Jetske: Moet idd mijn nieuwe crosstopper worden. Heb hem gekocht van geld wat ik een TV show heb gewonnen vorig jaar.