Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

heel veel sterkte! en hopelijk komt ze er weer helemaal bovenop! 
fargo schreef:Ach wat een schrik en wat een ellende dat er nu ook nog iets gebroken blijkt. Het enige lichtpuntje lijkt mij dat ze jong is (een A-tje dus 5 jaar??) dat geeft volgens mij dan het meest kans op voorspoedig herstel, als ze zich maar rustig kan houden.
Al die DA kosten voor niets en we stonden weer terug bij af. Even had ik bang dat ik ze misschien wel moest laten inslapen. De DA heb ik er niet meer bijgehaald: heb die dag besloten mijn ogen 'dicht' te doen, de ijzers er onderuit te trekken en haar nog een half jaar te geven (op voorwaarde uiteraard dat het bij kreupel zijn bleef en ze niet nog veel erger werd of zou afvallen omdat ze duidelijk veel pijn had). Wat denk je: na dat half jaar kreupelde ze niet meer.
Echt doortrainen zat er wel niet meer in, maar ze was dan ook al 16 op dat moment en heeft wat atrose en vergroeiingen van vroeger ook (hard, slecht gewerkt geweest bij de vorige eigenaar) . Genieten van elkaar doen we eens te meer.

LeenC schreef:Je kansen op volledig en langdurig herstel inschatten zijn best moeilijk, denk ik. Je DA in de kliniek heeft er waarschijnlijk al veel meer zijn passeren dan wij als Bokker, dus denk dat hij de situatie het best kan inschatten.
bandita schreef:LeenC schreef:Je kansen op volledig en langdurig herstel inschatten zijn best moeilijk, denk ik. Je DA in de kliniek heeft er waarschijnlijk al veel meer zijn passeren dan wij als Bokker, dus denk dat hij de situatie het best kan inschatten.
Idd.. De DA zei dat als ze er echt geen heil meer in hadden gezien ze dat meteen zouden zeggen.. Dus in dat opzicht valt het mee! Maargoed, dat kan natuurlijk op een later moment ook komen dat ze dat gaan zeggen. Maar daar denk ik nu niet aan!
Main priority is haar happy houden en deze revalidatieperiode zo goed mogelijk door te laten komen
) Genoeg ideetjes te vinden op Bokt! Veel uitproberen en zeker genoeg hooi geven om maag- en andere spijsverteringsproblemen te voorkomen als ze zo lang stil moeten staan, zou ik zeggen.