Ooh Letiets en Siel... Van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe schoonheid. Veel geluk plezier en succes met haar gewenst! Ik vind haar koppie en uitstraling heel erg bij jullie beiden passen
Wat een leukerd is ze! Ik wil jullie beiden heel erg veel plezier met haar wensen voor nu en in de toekomst!! Ben benieuwd hoe ze is straks als ze meer ontwikkeld raakt en verder uitgroeit en uitzwaart!
Wat leuk om Djunnah op haar nieuwe stek te zien. Ik ken haar al vanaf d'r geboorte (ben vriendin van Melissa en sta ook op de Diervoort). Vorige week met de keuring was ze zo super braaf. Heel veel plezier met haar. Jullie zullie een leuk paardje aan haar hebben!
Vast wel! Pas alleen op met halstertouwen, die eet ze namelijk graag:P Had je misschien al gemerkt...haha Het is een hartstikke leuk paardje. Fijn om te weten dat ze op een goede plek is terecht gekomen.
Touwtjes zijn inderdaad erg smakelijk volgens Djunnah We hebben ze nu een Jollybal gegeven en dat lijkt het bijten in alles wat los en vast zit wel te verminderen Tis echt een scheet en een kroeldoos, maar ze moet nog wel wennen, je kan aan d'r merken dat alles vreemd en spannend is en dan kruipt ze het liefst in je broekzak En ze is aan het uitproberen, maar dat doet ieder paard en dat is geen drama
Carin, dat zou leuk zijn Had er idd al een paar gezien en als veulentje was ze wel überschattig
Dankjewel Leonieke!
Gwen09
Geplaatst: 30-10-10 16:29
Wauw, wat een ontzettend gaaf paardje he!! Echt super mooi!!
Barbara_
Geplaatst: 01-11-10 09:51
Wauw wat een prachtig paardje! Dat snoetje, geweldig! Ik hoop dat jullie heeeeeel veel plezier met dr gaan beleven! Hoe hoog is ze nu? Vind dr nog wel klein tonen, maar dat kan ook aan de foto's liggen...