Goh.. die hebben we een tijd niet meer gezien zeg.. Coen ziet er erg goed uit zeg! Deze outfit staat hem beter dan een engels pakkie
MissCharlie
Geplaatst: 29-10-10 10:04
Wat een gaaf idee, zo'n fotoshoot! En het resultaat mag er wezen hoor! Super gaaf!
appiesjappie
Geplaatst: 29-10-10 19:40
Wow wat ontzettend gaaf!!!
Coentjuh
Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-10 14:43
Flevolander schreef:
Goh.. die hebben we een tijd niet meer gezien zeg.. Coen ziet er erg goed uit zeg! Deze outfit staat hem beter dan een engels pakkie
Hihi ja ik denk dat dat haast voor ieder paard geld
JVBdesign
Geplaatst: 06-11-10 22:09
Echt super mooi,
Zelf ben ik erg weg van foto 5 maar meer omdat ik daar nog zoveel potentie in die foto zie als deze iets anders gefotografeerd zou zijn kan je er zo een foto van een parfum merk van maken. erg knap dat je dit in het koude october nog weet te presteren trouwens. En ook vind ik het leuk om western foto's te zien altijd maar dressuur is ook altijd maar het zelfde vind het jammer dat dat niet op meer plaatsen in het land te leren is... zelf al wel een keer bij spirit horses in belgië geweest ook erg leuk was mijn verjaardags-cadeau en meteen een buitenrit erachteraan. Super leuke dag kan zien dat jij dit al lang genoeg doet want zo relaxed als jij op een paard zit zit ik helaas nog niet maar komt nog wel hoop ik. Mocht je nog eens zo een indianen shoot willen doen zou ik hem graag schieten. op mijn profiel heb ik al een paar foto's staan.