Ach, arme pony. Hij heeft maar geluk gehad dat jij op hem viel .
Ik hoop voor je dat hij lekker opknapt en je er een leuke menpony bij hebt. Maar eerst wat kilo's erop en lekker opgroeien . Maar zo te zien komt hij niets te kort .
Toppie! Je verhaal komt bekend voor. Ik heb er 2 lopen van de markt, en het is heerlijk om er wat moois van te maken. Veel plezier met Polansky!
_Angelique
Geplaatst: 20-10-10 11:57
Sappie, wat ben je toch een goed mens. Respect hoor. Hij mag zich in zijn hoefjes wrijven dat jij 'm gevonden hebt. Je hebt zielige hoopjes met en zonder potentieel. Deze heeft volgens mij potentieel. Veel plezier met hem gewenst. Heb zelf een opknapper hier lopen, onlangs moeder van Confetti geworden. Kan niet beschrijven hoe groot de band met zo'n dier wordt. Sky vind ik overigens een passende naam. Houd je ons op de hoogte ??
silverbrumby
Geplaatst: 20-10-10 13:09
Wat een snoepje! Maar dat is echt verkooppraat van handelaren dat hij op zal hangen of in de vriezer zal gooien. Dat alleen maar in de hoop dat mensen hoger gaan bieden omdat ze het zielig vinden.
JANNEKEx
Geplaatst: 20-10-10 13:12
Wat een droppie ik heb hem ook gezien. Hij is idd erg leuk , alleen zag er niet uit. Maar als ik dat zo bekijk, gaat dat helemaal goed komen. Hij ziet er nu al wat frisser eruit.
echt goed dat je zo'n schatje zo'n kans geeft maar hij ziet er ook uit om op te vreten hihi. heel veel succes met hem en ik hoop dat het allemaal lukt!
Mi_Amore
Geplaatst: 20-10-10 15:22
wat een lieverd zeg! Vind het super dat je hem ineens een dekentje gekocht hebt En dat hij zo goed verwend word. Daar gaat iets moois van komen
Iedereen bedankt voor de leuke reacties. Dat doet mij goed Dekentje heeft ie imo nodig omdat hij niet moet gaan investeren in zichzelf warm houden maar enkel in aankomen. Ik heb in principe dekens genoeg van mijn andere pony's maar wil nog niet dat hij in aanraking komt met mijn andere heren en andersom
Hier was plaatjes van vandaag hij heeft goed gegeten en geslapen.
kristianneb
Geplaatst: 20-10-10 16:35
Wat een ontzettend leuk beesje
Heel veel geluk met je nieuwe aanwinst
Carolinee23
Geplaatst: 20-10-10 16:36
ah wat een poppi , super goed dat ie nu bij jou staat. écht heel lief, veel plezier en succes met em
shetties
Geplaatst: 20-10-10 16:36
Polo!!
Hij is zo lief! Je ziet dat hij nu al een stuk helderder uit z'n ogen kijkt dan op de markt, volgensmij was hij kapot
Heej Sap wat ben je toch geweldig om dit avontuur aan te gaan. Jou kennende denk ik wel dat je het al op beesies geinspecteerd hebt maar kijk je wel uit met dat dekentje, die zwakkere diertjes willen nog wel eens beesies bij zich hebben en dan wordt het een broedplaats voor nog meer beesies.
Wel verstandig dat je hem en z'n spullen idd nog even apart houd van de rest van je pony's...... zou ik in dit geval ook wel doen; je weet maar nooit.
Die laatste foto's, wauw! op de foto's van de markt zie ik een pony met 'dode' blik in z'n ogen, en die hoofdfoto van hierboven toont iets héeel anders! Hij loopt ook lekker zeg, kan alleen maar verbeteren met vetjes en spiertjes kweken.
Kan er alleen maar heel veel respect voor hebben!
Cooltje24
Geplaatst: 20-10-10 22:34
Hey Sappie
ik vind het echt een super beestje en zo lief is die al helemaal gewend aan zijn nieuwen stalletje en ik weet zeker dat hij het heeeeeeeeeeel goed gaat krijgen bij jou
wow Sap het is inderdaad een tweede Flicka verhaal om te zien... hij heeft wel een heel attent smoeltje, ziet er goed uit hoor! vwb de rest, tja... goed voeren, helaas is de tijd van 't jaar niet erg gunstig voor aankomen. maar dat komt allemaal wel goed, hij krijgt het in ieder geval goed bij jullie. hij zal inderdaad wel kapot geweest zijn na zo'n marktdag, da's nooit fijn en helemaal niet in die conditie. ik denk wel dat je er een enorm leuke pony aan gaat hebben, zit wel spirit in!