Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Angelita schreef:''Na 10 minuten gewoon daar gelegen hebben kwam er een dokter.
En wat voor eentje! Ik was direct wakker.''
Oke hier moest ik wel even flink om lachen.
Je hebt aardig wat opgelopen zeg, wel heel stoer dat je er na de eerste val gewoon weer op bent geklommen.
Beterschap, hopelijk kun je over een tijdje gewoon weer lekker rijden!
) en om dat stukje moest ik ook even lachen

Ik heb ook een klein wit vlekje in m'n gezichtsveld waar ik dus niets meer zie: hindert me niet echt. Ben het ondertussen zo gewoon. Twee jaar geleden kwam daar nog bij dat ik toevallig ontdekte (moest voor medische schifting gaan ivm rijbewijs om met ambulance te rijden) dat ik een deeltje van m'n gezichtsveld kwijt ben aan de kant waar ik die slag gekregen heb. Zelf nooit gemerkt, maar ik kijk aan die kant dus niet meer zo 'breed' dan aan m'n rechtse, goede kant. En nu merk ik idd wel dat ik er soms de gevolgen van draag: op training in het zwembad vb.: Als ze me de laatste meters voor het keerpunt inhalen, heb ik ze gegarandeerd niet op tijd gezien. Het merendeel van de dingen die ik hier beschrijf, merkte ik pas echt op na een aantal maanden / jaren. Op het moment van de val zelf, maakte de dokter er helemaal geen probleem rond, want ik was nooit het bewustzijn verloren. Hanteerde die effe de verkeerde criteria, seg. Maar ja, hij is dokter, dus hij zal het wel weten, denk je dan. Jaren later blijk ik wel permanent hersenletsel te hebben... Niet om je schrik aan te jagen, hoor: Ben zeker dat je bink
je goed zal opvolgen.
Toch maar genoeg rusten...
En nog veel beterschap en succes met je paardje.
ik hoop dat je snel hersteld van alles ,heel veel beterschap
!