Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
farichta schreef:De beelden zoals je op TV kunt zien vind ik al wauw, maar zo meerijdend krijg ik nóg meer respect hoor omdat je de hindernissen nu ook anders bekijkt.
Wat ik ook heel knap vind, is dat de ruiter heel stil is in zijn lijf terwijl het paard heerlijk doorloopt, je wordt dus niet misselijk van bewegend beeld.
Wat een stalen conditie heeft dat paard trouwens! M_i_R schreef:farichta schreef:De beelden zoals je op TV kunt zien vind ik al wauw, maar zo meerijdend krijg ik nóg meer respect hoor omdat je de hindernissen nu ook anders bekijkt.
Wat ik ook heel knap vind, is dat de ruiter heel stil is in zijn lijf terwijl het paard heerlijk doorloopt, je wordt dus niet misselijk van bewegend beeld.
Dat viel mij ook op idd. Al worden naar het einde van de cross paard en ruiter duidelijk vermoeider. De oortjes gaan wat meer flappen en de ruiter zit wat minder stilWat een stalen conditie heeft dat paard trouwens!
En maar doorgaan.
!
of breed qua sprong
of zwaar zo in het water
. Respect hoor, hier zal heel wat training aan vooraf zijn gegaan.
maar pff BRRR kreeg het van alleen kijken soms al benauwd
en soms zo net een hoekje of zo dan zie je ook wel dat paard het echt erg leuk vindt om te springen want naar mijn idee zouden ze er anders zo langsaf gaan