Wat een potentiele topper zeg . Hij doet het al heel braaf. Je ziet aan jou nog iets wat spanning, maar geef het de tijd, dan komt het goed . Je hebt iig een leuk paard zeg!
Elisa2
Geplaatst: 06-10-10 14:01
Zitten een paar hele leuke plaatjes tussen Katja! je kan wel zien inderdaad dat ie zich nog wat onttrekt door geen lengte te nemen maar ach..voor 6 weken onder het zadel is dit toch al super.
Wat een ontzettend leuk paard is die Co, ik hou van wel Johnson nakomelingen, erg leuk type. Hij pakt het goed op als hij pas 6 weken onder het zadel is, geef hem maar gewoon de tijd dan komt dat vast goed met zijn balans.
Wat een super gaaf paard heb jij!! Kan lekker bewegen. Zal je nog heel veel plezier aan gaan beleven!
Storm
Geplaatst: 06-10-10 18:51
Katja!!! Ik ben furlieft!!!! Hij is echt heel erg leuk! Wat een heerlijk dier zeg, wat een koppie en wat een lijfje!
vilouma
Geplaatst: 06-10-10 19:16
Foto 4 is echt waanzinnig! Heel fijn plaatje,en lekker vanachter bijrijden,hij is nog jong,goed vanuit achter blijven rijden en er komt vanzelf meer aanleuning!
Nimber
Geplaatst: 06-10-10 22:11
Ik vind jullie samen heel stoer. Co is een enorm fijn dier om mee te werken en ik vond het een eer dat ik er 3 weekjes mee rond mocht sturen. Later als jullie groot zijn en heel hoog rijden kan ik nog eens zeggen dat ik er ook opgezeten heb
Wat een leukkie is het geworden (of gebleven). Hij moet nog meer massa krijgen maar hij is erg leuk uitgegroeid. Hij is niet zo groot of ben jij heel lang?
Stiekem topics plaatsen van Co als ik met vakantie ben? Tssss... Hij blijft het allerliefste allermooiste ukkie. Al moet ik zeggen dat hij er nu bijna te groot uiziet om hem ukkie te kunnen blijven noemen.
vancky2005
Geplaatst: 15-10-10 20:52
Heel mooi paardje. Inderdaad, hij loopt een beetje achter de teugel en in een geforceerde houding. Tracht je zelf te ontspannen en het paardje zal wel volgen. Je ziet op een bepaalde foto zijn halsspieren erg uitkomen. Imo is dat paard daar nog te jong voor, hij moet lekker voorwaarts neerwaarts lopen. Anders gaan er later problemen optreden omdat hij een houding aanneemt die hij nog niet aankan.