Leuk! Ik ben Edward nog ooit in de plusmarkt tegen gekomen daar in Harskamp!
proudmama
Geplaatst: 07-10-10 10:48
Ik ben met vakantie in Kootwijk en zag gisteren bij een fietstochtje ook dat spandoek in de plaats Harskamp. Ik besefte opeens dat ik in de woonplaats van Edward zat,helaas kon niet op visite
Marijketjuh_
Geplaatst: 07-10-10 18:41
Leuk gedaan!! Iedereen mag ook trots zijn op wat die combinatie bereikt heeft.
Nadua
Geplaatst: 08-10-10 08:44
Ik zag hem idd ook hangen. Erg leuk initiatief! En het staat ook nog eens bijna tegenover zn huis
Ik zag van de week dat het spandoek veranderd is; Er staat nu; Harskamp feliciteerd Edward en Hans Peter met.. Was dat iemand anders ook al opgevallen?
Op het spandoek worden Edward én Hans Peter gefeliciteerd met hun gouden plak op het wereldkampioenschap. Deze hebben ze natuurlijk nog gewoon in de pocket
willemieke
Geplaatst: 18-10-10 22:35
Nadua schreef:
Op het spandoek worden Edward én Hans Peter gefeliciteerd met hun gouden plak op het wereldkampioenschap. Deze hebben ze natuurlijk nog gewoon in de pocket
Ik heb gezien wat erop op staat, maar ik bedoelde dat er nu een ander spandoek hangt dan eerst. Op de eerste stond alleen gefeliciteerd Edward, en nu hangt er een met gefeliciteerd Edward en HP..
Gemeente Ede heeft ook uitgepakt, zag ik van de week toen ik over de A12 langs Ede reed. Daar staat op 1 wand van de bioscopen langs de A12: Ede feliciteert inwoners Edward Gal en Hans-Peter Minderhoud met de behaalde resultaten.