hier leer ik zeker een hoop van

Onze weg hiernaartoe was al enorm lang
en ik leer iedere les weer zooooooveel bij
We zijn al weer ENORM gegroeid vergeleken met paar weken geleden

Dus kan nu alleen nog maar beter worden toch?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
XLeandrosX schreef:Jij bent dus echt het voorbeeld van hoe het niet zou moeten, onervaren ruiter, onervaren paard. Niet banketstaaf bedoeld maar je geeft het zelf al in je begin topic aan.
Gelukkig ben jij niet iemand die het op geeft als het tegenzit en hou je lekker vol. Daarmee heb je toch al aardig wat bereikt met je paardje. Ik vind het er echt helemaal niet zo verkeerd uit zien.
Je hand mag iets minder streng. Ik vind hem niet zo ontspannen over komen.
Ik vind wel da je netjes zit, hakken uitdrukken hier en daar uitgesloten, maar voor een beginner: toppie
F_Orumster schreef:Doei, je loopt nu een heel ander systeem te vergelijken!
Dat van jou heet niet voor niets een enkele lage neusriem, en geen dubbele neusriem zoals die van ts.
Die van TS zit prima voor zover ik zie.
Ennem, volgens mij weet de ts zelf ook heel goed dat ze een langere weg heeft geslagen, maar kijk eens om je heen. En kijk eens welke doelen ts beoogt? Moet je ns kijken hoeveel ruiters niet eens doorhebben wat ze doen?
Ga zo door ts. Jullie komen er wel, goede les is wel heel belanbgrijk want er mag wat meer ontspanning in.
Wendy1978 schreef:doei schreef:Volgens mij zit je neusriem niet goed, veel te hoog.
Echt?
hier close up foto met hoofdstel
Zit tie te hoog?