Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zonnetje81 schreef:Ze schijnt zelf niet zo sympathiek te zijn, misschien daarom haar hoofd recht proberen te houden?
Janine1990 schreef:Als er geen aandacht aan zou worden besteed, zou er ook gezeur zijn dat Adelinde niet bestaat voor de media.
Kijk eens naar Sven Kramer, hoe lang is dat uitgemolken? Sven leeft ook nog... Het zijn topsporters met bijbehorende mentaliteit. Die zetten zichzelf er overheen.
En liever zo'n mooi en gevoelig stuk, dan een kleine kille regel.
smeetjoew schreef:Beetje onnodig alles zo driedubbel uit te lichten in de media.
Tuurlijk, laat haar boos zijn, teleurgesteld, verdrietig... Da's haar goed recht, maar niet echt nodig elke pas die ze zet gelijk om te zetten naar persberichten.
stef schreef:janine: Omdat we het na 3x ook wel weten.
het gaat mij ook echt niet om die mensen zelf, dat ze er niet mee om zouden kunnen gaan oid...
Maar elk bericht is dezelfde strekking, alleen net wat anders verwoord hooguit.
Bloed in de mind, exit, jammer, teleurgesteld, verdriet, klaar....
stef schreef:janine: Omdat we het na 3x ook wel weten.
het gaat mij ook echt niet om die mensen zelf, dat ze er niet mee om zouden kunnen gaan oid...
marrlinde schreef:Ik irriteer me ook wel een beetje aan de mensen die zeggen "zet je er over heen en het is weer klaar" moet ik zeggen hoor...
Paardrijden is een sport waarbij je nou eenmaal hoger op komt door wedstrijden. Als jij je eerste B wedstrijd niet kan doen omdat je paard ineens kreupel is of wat dan ook, dan is het vaak ook zo dat je het even helemaal gehad hebt. Als er dan iemand naar je toe komt met de mededeling 'zo is het leven nou eenmaal en zet je er nou overheen' kan je volgens mij sowieso een brul terug verwachten...
Dit is voor haar natuurlijk een toppunt, ze heeft er lang naar toe gewerkt en geleefd en gaat losrijden met het idee zo de ring in te gaan en te proberen een prijs te winnen... en dan zo iets, wat misschien eens nooit overkomt!
Logisch dat ze daar verdrietig om is, maar ook logisch dat ze haar verdriet niet gelijk voor de hele wereld wil showen toch, of denk ik nu helemaal verkeerd...?
Ik vind het in ieder geval heel sneu voor haar!
[/quote]Citaat:Ze schijnt zelf niet zo sympathiek te zijn, misschien daarom haar hoofd recht proberen te houden?
Citaat:
marrlinde schreef:@ Janine, ik bedoel helemaal zelf. Teamsporten kan verliezen ook aan je team liggen en als een trainer ziet dat je beter bent dan je team kun je ook via gewone trainingen hoger komen zegmaar..
Vudress schreef:stef schreef:janine: Omdat we het na 3x ook wel weten.
Beetje simpele reactie van iemand die heel duidelijk geen idee heeft hoe de zaken in elkaar steken.
marrlinde schreef:Ik irriteer me ook wel een beetje aan de mensen die zeggen "zet je er over heen en het is weer klaar" moet ik zeggen hoor...
Paardrijden is een sport waarbij je nou eenmaal hoger op komt door wedstrijden. Als jij je eerste B wedstrijd niet kan doen omdat je paard ineens kreupel is of wat dan ook, dan is het vaak ook zo dat je het even helemaal gehad hebt. Als er dan iemand naar je toe komt met de mededeling 'zo is het leven nou eenmaal en zet je er nou overheen' kan je volgens mij sowieso een brul terug verwachten...
Dit is voor haar natuurlijk een toppunt, ze heeft er lang naar toe gewerkt en geleefd en gaat losrijden met het idee zo de ring in te gaan en te proberen een prijs te winnen... en dan zo iets, wat misschien eens nooit overkomt!
Logisch dat ze daar verdrietig om is, maar ook logisch dat ze haar verdriet niet gelijk voor de hele wereld wil showen toch, of denk ik nu helemaal verkeerd...?
Ik vind het in ieder geval heel sneu voor haar!
vonnie schreef:Vind het oordeel van de jury nog steeds onmogelijk.
Iets waar zoveel tijd energie geld etc etc inzit en wat door een beetje op de tong word afgestraft.
Ben je door alle mogelijke veterinaire keuringen heen en krijg je dit.
Vind dat ze dat niet kunnen maken, maarja.
vonnie schreef:Uiteraard moeten ze bloeden uit de mond serieus nemen.
Maar om iemand dan helemaal uit te sluiten, kom op zeg.
Dit kan toch ook overlegd en bekeken worden.
Ben dan ook zo fair om te zeggen dat je voor nu niet verder mag en naar de veterinaire hoek moet.
Kan alles bekeken worden, en als er niets geks aan de hand is mag je alsnog starten.
Je kan zoveel jaren werk, training en dan praat ik nog niet over het geld niet zomaar even door de achterdeur laten vertrekken!
Alleen omdat het paard even z'n tanden op elkaar zet met per ongeluk zijn tong ertussen
KarinvdM schreef:Zonnetje81 schreef:Ze schijnt zelf niet zo sympathiek te zijn, misschien daarom haar hoofd recht proberen te houden?
Nou ja zeg, Adelinde is een sympathieke en heel gewone meid!
Ik kan ook heel goed snappen hoe enorm ze hier van baalt, wat heeft zij al een hoop pech gehad naast al die andere mooie resultaten.
stef schreef:quote]
Dus omdat mijn mening afwijkt van de rest is mijn reactie simpel en heb ik geen idee?
Ken je me? Neuh.. Jammer dat je dan met zo'n bericht komt, maar goed, zegt meer over jou dan over mij.
Ik heb er gewoon niks mee, mag toch? Net als net die reiningruiter waarbij een stuk van zn stirrup af breekt... Wordt tot in den treure herhaalt..
Tja, banketstaaf, maar t is gebeurt, en je verandert er niks aan.
Hiermee zeg ik helemaal niet dat het niet ontzettend sneu is, ik zeg niks over de persoon in kwestie, ik zeg wat over de media hype eromheen.