Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
YSR1971 schreef:Vroeger elk jaar geweest, maar ik mag van mezelf al jaaaaaren niet meer naar de Zuidlaardermarkt. Ik ken mezelf, heb een veel te groot hart, en zou met een trailer vol minisalami's weer huiswaarts keren. Om mezelf en de al thuis staande salami's te beschermen, ga ik dus niet. Ik laat het nog wel toe om naar de Baistenmaart (Winsum, maandag voor Zuidlaren) te gaan, daar kan ik me (meestal) nog net in de hand houden.
Om je minisalami's moest ik erg hard lachen! Geniaal!!

soniep schreef:Raar vind ik wel meevallen.
het is een handelsproject en ik zit op de paardenhouderij management opleiding.
We gaan voor een paard kijken deze komt mee na school. Hier word hij beleerd/doorgereden en dan weer verkocht.
Niet echt iets raars aan toch?
Heb te veel paardjes gezien die niet behandeld werden zoals ik graag zou zien dat ze behandeld werden.
Onze veearts doet altijd de voorcontrole bij binnenkomst dus paardjes waar iets mis mee is qua gezondheid komen er echt niet door. Toch vind ik het niet prettig, de drukte, de kermis, het lawaai en zo veel paarden zo dicht naast elkaar. Van die oude boertjes die met hun houten wandelstokken eens flink op de schoft van een klein veulentje tikken om te kijken of ie een beetje mak is.. Nee ik heb te veel dingen gezien die ik niet wilde zien, ik doe het niet meer.