Super mooii!! meer kan ik er niet van zeggen zo geweldig!!
Joscaa
Geplaatst: 22-09-10 00:10
Ik geniet ervan om je filmpje te bekijken, ik weet wat je voelt. Met mijn lieve trouwe schimmelmerrie Farouche uit mijn profiel kan ik precies hetzelfde, en het voelt zo enorm goed omdat allemaal te kunnen.
Gewoon zo een enorm hechte band, die wederzijds is. Je weet dat je de volle 100% op elkaar kunt vertrouwen en dat je elkaar met gedachte aanvult, het is echt prachtig.
Prachtig filmpje zeg Zo mooi hoe jullie met zijn 2en bij dat water staan! En dat stukje vanaf 2:49, prachtige gewoon! Echt prachtig om te zien wat voor band jullie hebben . Is echt heerlijk om zo te kunnen rijden met je paard *weet ook hoe het voelt *
Hmm dat is voor mij wat te ver, moet ook eerst nog maar even kijken of mijn paard nog volledig onder het zadel kan. Met de pony ben ik net begonnen met rijden, die is ook nog heel jong, dus daar rijdt ik nog netjes met zadel en hoofdstel. (al moet dat natuurlijk straks ook zonderzadel met neckrope worden & dressuuuuuuuuuuuur)
Kunnen we daar even verder, voor het hier te veel offtopic gaat.
Eknowledge
Geplaatst: 23-09-10 17:39
Mooi zeg! Heerlijk hoe je daar kunt rijden! Hier is het enkel auto's en wegen
Selinaa1
Geplaatst: 23-09-10 19:25
super mooi!
Anoniem
Geplaatst: 23-09-10 21:38
erg mooi filmpje! En en super mooie pony! Dit is wat ik zo graag zie he? Samen plezier, samen lol! Geen pijnprikkels ( bit,sporen etc ) om je paard te dwingen te laten doen wat jij wilt, maar de vrijheid! Het vertrouwen in mens en dier! Ik vind het erg leuk dat ik steeds meer mensen tegen kom die zo rijden.
Waar is het dat je het paard zo los laat lopen? Is het daar omheind? Ik zou als eigenaar niet blij zijn als mijn verzorgster mijn paard los zou laten lopen namelijk...Tenzij ze daar niet wegkunnen uiteraard, dan heb ik niets gezegd..
@ukoldaatje: Er zijn ook nog mensen die gewoon weten waar ze mee bezig zijn, en eigenaren die dat weten en het goed vinden. Appart dat je meteen van het slechte uitgaat, zegt meer over jou dan over mij denk ik zo.
blensink
Geplaatst: 27-09-10 22:38
Wat een prachtig filmpje Miss! Ook ik moets een traantje wegpinken en kreeg kippevel, die tekst en het gevoel wat je met Flame hebt slaat mijn laptop uit . In één woord geweldig Jullie zijn een ontzettende leuke combi , prachtig om te zien het wederzijds vertrouwen. Ook vind het erg leuk om te zien hoe je in de jaren zo gegroeid bent ohoh wat klink ik oud ineens.