WAUW! Wat een ontzettend mooie foto's! Mooi gedaan ook jeddah! Wat een prachtplaatje is Angel toch! Ze is een echte eyecatcher!
_yvonne
Geplaatst: 18-09-10 20:18
Wat een kanon van een paard wordt ze zeg, gave foto's
Anoniem
Geplaatst: 18-09-10 21:22
Oh Vick wat heb je toch een GAAF engeltje!!! Angel is werkelijk een pláátje! Ik val helemaal voor dezelfde foto als Mac, die viel me gelijk op! Die blik daar...* smelt* Geweldige foto's!
Jeddah je hebt haar écht mooi op de plaat gezet joh!
Vick: Wat een geweldige foto's. En wat een schitterend paard is het toch. Die foto die Mac aan haalt vind ik ook helemaal geweldig; op de één of andere manier heeft die iets heel speciaals.
Francis
Geplaatst: 18-09-10 22:47
Ik wist al dat het een mooierd zou worden toen we haar daar de eerste keer zagen staan in d'r stalletje, maar geez... ze is echt stunning geworden Vickelien! Wat een gave foto's (kudos aan Jeddah!) jullie zien er samen echt geweldig uit! Je weet dat ik een zwak voor Angel heb en dat wordt er niet minder op
Vickelientje
Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-10 22:55
Wow, wat enorm veel mooie woorden en lieve reacties! We worden er helemaal verlegen van! Bedankt allemaal!! Ik voelde me al rijk met haar, maar nu nog nét weer een beetje rijker
Lissisanne kan heel goed, ik heb haar vanaf dat ze 8mnd oud was en heb toen ook wel eens foto’s geplaatst van haar
Zicootje gewoon wassen! En daarna tot aan de fotoshoot (of wat dan ook) constant neurotisch alle viezigheid bij haar weghouden
Jeddah bedankt voor je enorm mooie complimenten en lieve woorden! Dat doet me heel veel
Laika en Anick voorlopig gaan wij nog even niet showen. Ik durf dat nog niet aan. Angel heeft op vreemd terrein af en toe nogal idiote whiiihoejjjjj!*voetjes van de vloer*poing*poing*poing momenten die ik niet echt graag op een show wil laten zien, hihi Eerst dus nog heel veel oefenen. Heel misschien volgend jaar en iig een keer voordat ze 10 is
Miryamk
Geplaatst: 19-09-10 20:30
Wat een schitterende dame is dat zeg!
IndianVegas
Geplaatst: 19-09-10 22:30
Wow! Wat gaaf is ze toch! Hele mooie foto's!
Zicootje
Geplaatst: 19-09-10 22:54
Vickelientje schreef:
Zicootje gewoon wassen! En daarna tot aan de fotoshoot (of wat dan ook) constant neurotisch alle viezigheid bij haar weghouden
dus dat doet de truc dan ? dan ga ik mijn kleine kereltje snel laten wennen aan water en shampoo dat neurotische kent hij al
Jeeeetje Vick, wat een PRACHTIGE foto's Echt onwijs gaaf, wat is Angel toch een pracht van een paard, met haar geweldige blauwe ogen. En wat is ze ontiegelijk wit zeg, te gaaf!
Jeddah, ben je in te huren?
Backup
Geplaatst: 21-09-10 08:12
Geweldige foto`s En wat groeit ze schitterend uit Prachtige meid
Vickelientje
Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-10 09:49
Bedankt allemaal!!
Zicootje schreef:
dus dat doet de truc dan ? dan ga ik mijn kleine kereltje snel laten wennen aan water en shampoo dat neurotische kent hij al
Dat alleen is niet helemaal de truc hoor. Voor op show zouden haar knieën en hakken eigenlijk nog te grauw geweest zijn. Eigenlijk zou je die elke dag ffies met schoon water af moeten sponzen als ze vies zijn. Evt ook zo met de mestvlekken op het lijf. En veel poetsen, daar blijft de vacht ook mooi en gezond van en dan krijg je ze met wassen ook beter schoon. Die van mij vind wassen en tutten echt heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk! gelukkig maar, want anders had ik een probleem, hihi. Ben er bij haar ook al direct (8mnd oud) mee begonnen om eraan te wennen. Dat zijn echt van die onderonsjes heel gezellig... en daarna is zij schoon en ben ik vies