Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Als eerste moet ik even kwijt dat je echt top bent Noor!!
Mindfields schreef:Excuus, was vergeten de vraag over het bontje te beantwoorden. Omdat hij nog steeds zou kunnen bokken en ik absoluut niet wil dat hij dan een klap in zijn rug krijgt vanwege zijn gevoelige spieren, heb ik het bontje er als schokdemper onder liggen. Ooit een Bit-test geweest wat voor onderlegger de druk het beste verdeelt over de rug en dat was een lamsvel bontje, en daarom gebruik ik hem momenteel bij Noah.
r-e-s-p-e-c-t
idefix4 schreef:Mss zeg ik dan iets heel banketstaaf, maar uhm, ben je op de hoogte van wat er in de kussens van je zadel zit? Juist: WOL! Houdt dan wel goed in de gaten dat het bontje er niet voor zorgt dat het de benodigde ruimte weg laat voor de spierontwikkeling. Zo'n bontje kan je ook enorm tegenwerken en bij het bokken zal het niet veel baat geven hoor! Dan is een goed liggend zadel altijd nog de allerbeste klapopvanger.
Vivat: Super dat je je oren niet hebt laten hangen naar de kenners, maar gewoon bent doorgegaan met zoeken. En nu maar hopen dat jullie het samen nog heel ver gaan schoppen in wat jullie samen willen bereiken.
WowAmigo schreef:Ik ben nou wel heel erg benieuwd wat jullie nu anders doen dan voorheen?
Ziet er lekker ontspannen uit hoor, gaaf paard!
dblijham schreef:dblijham schreef:Heeft Noah vroeger in Groningen gestaan? De naam in combinatie met Cabochon komt mij zo bekend voor vanuit de regio hier vroeger.
De Noah die ik bedoel is vanuit Pekela verkocht rond 2004 en liep toen Z2 of ZZlicht.