Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
binnenkort weer wat foto's van je zwartje? Ben benieuwd
heikedenise schreef:daar hebben we het heerlijke spookje weer, ellis rijden ziet er super uit echt jammer dat jullie niet ''kunnen'' starten, had jullie graag in de ring gezien
ambre schreef:Mooie foto's zeg!Ben gek op schimmels in bruin tuig!
marrianne schreef:ooh het mooie spook is er weer, ik vind je laarrzen echt mooi...
de polo die je onder je bodywarmer aan hebt heb ik ook, en dat rode vest ook haha,jij hebt echt een goede smaak
lakshmi schreef:Aah het blijft een plaatje, leuke foto's weer van een leuke combinatiebinnenkort weer wat foto's van je zwartje? Ben benieuwd
Zelfde uitstraling en blik in de ogen.
Nouvel schreef:ja dat is zeker jammer, maar dat heb ik inmiddels uit m'n hoofd gezet, het geeft haar zoveel spanning en dan is het voor niemand leuk...
CaylinnMae schreef:Spook is echt gegroeid in haar lijf, echt heel mooiWe hebben wel wat dingetjes gemeen qua paardenspul
![]()
(Derby (zo te zien dan) WOW in het bruin en fan van Dominick)
ja inderdaad!
Rivano schreef:Super fotos!
Ligt het aan mij of is ze een stukje in de bespiering gegroeid?
Zag op de eerste foto dat ze 2 kruintjes op het voorhoofd heeft, volgens mij heb ik ooit ergens gelezen dat dat paarden zijn met een "specifiek buiig" karakter. Geen idee of het ook echt zo is, maar wel toevallig dat het in dit geval klopt.

echt, wat een plaatje!!