Verslag van een deelnemer aan Horse Event: Onbeteugeld

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 13:42

_helga_ schreef:
ik heb jullie zaterdag zien springen in dressuren wat super gaaf en heb er veel van geleerd. we wouden zondag al gelijk gaan oefenen om zonder zadel te rijden maar me paard is daar een klein beetje te druk voor. :P

Waarom begin je dan niet mét zadel en met halsring? kleine stapjes nemen werkt het beste.

Marieke: otto maakte inderdaad duidelijk dat hij niet van plan was zonder meer naar mij te luisteren....

Motje11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-10 17:32

Waar stond jij pol013? Even kijken of ik je voor de geest kan halen. :)

Ezzzyy

Re: Verslag van een deelnemer aan Horse Event: Onbeteugeld

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 20:41

Ik ben zondag wezen kijken en ik vond het echt geweldig om te zien!
Ik kwam uw site al een keer tegen en zag dat u ook op HE kwam, dus ik dacht daar moet ik echt heen!
Het was zo bijzonder om te zien dat je ook zo kan rijden! Ik vond de dressuur vooral bijzonder om de super goede uitleg bij alles, want ik snap er nu veel meer van. Het springen was al helemaal prachtig om te zien!
Ik heb er echt heel veel van geleerd, bedankt! :D

Motje11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-10 22:03

Ik heb nog een hoop mooie foto's ontvangen, bedankt allemaal! Echt heel leuk dat jullie ze opgestuurd hebben!

Hieronder plaats ik er een paar die r_oo_sj_e heeft gemaakt.

Deze vond ik juist wel mooi door de regen.
Afbeelding

Op deze foto kun je goed zien hoe ik stuur op de kleine volte in galop. Denk aan het zwaartepunt van het paard, ongeveer onder mij, en zie hoe de verschillende hulpen hier richting aan geven. De stuurrichting is vanuit de fotograaf gezien rechtuit. M'n buitenbeen drukt hem die kant op. Mijn bovenlichaam trekt hem die kant op met een lang binnenbeen. Mijn linkerschouder, -heup en -been blokkeren de linkerkant.
Afbeelding

Schouderbinnenwaarts
Afbeelding

Door het water
Afbeelding

Afbeelding

Wat een regen!
Afbeelding

Otto doet 't met zijn ogen dicht. 8-)
Afbeelding

Ezzzyy, bedankt voor je leuke reactie. Ik vind het heel fijn om te lezen dat je het zo leuk vond en dat je er veel van geleerd hebt, daar doe ik het voor. +:)+

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 20:00