Prachtige fjord, en petje af voor de prestatie. Toch vind ook ik je handen iets storend, ze lopen niet echt lekker in een lijn met de teugels op verschillende foto's.
Ik vind het een ontzettend gave fjord, jullie zijn een mooie combinatie zeg
Maar omdat je je handen wat hoog hebt, ziet het er minder vriendelijk uit dan het waarschijnlijk is. Hij loopt diep en ik persoonlijk vind het door jou hand houding niet echt een mooi plaatje op de meeste foto's.
Maar je zit wel keurig rechtop en ik ben echt jaloers op je mooie zadel zeg! Echt een mooi ding!
Veel succes nog samen
___Sanne
Geplaatst: 11-09-10 15:34
Ik vind het er echt mooi uit zien Rianne! Ik zie ook vooruitgang van de laatste keer dat ik jullie heb gezien Jammer dat de muziek even uitviel, hopelijk ging de kür verder wel goed!
Obvious
Geplaatst: 12-09-10 20:22
Ziet er goed uit
Bellie2
Geplaatst: 22-09-10 21:16
Wauw mooie fotos en ik vind jullie echt een hele mooi combi!
MarleenvdB
Geplaatst: 22-09-10 22:04
wat een gave fjord! en hij kan echt leuk lopen!
BBMarin
Geplaatst: 24-09-10 22:00
ohhh I Love Him! wat een onwijs lekker ding, dat koppie! En die staart
Echter denk ik doordat jij je handen zo hoog houd (dus niet in een mooie lijn zit - elleboog, polsen, teugel, bit ) hij zich daardoor vanuit die schoft omhoog drukt.. Mijn fjord had dit ook, korte hals dus gemakkelijk te kort in de hals en omhoog drukken.. als je je handen lager neerzet, dus die mooie lijn houd, zal hij er ook mooier uitkomen met zijn neus en iets vanuit die schoft gaan zakken. Afentoe ff zo instellen is niet zo erg om te kijken of hij je handen wil volgen, maar omdat ik meerdere foto's hiervan zie, vind ik dat zonde, want jullie zijn wel super mooie combi!!