En dan gebeurt er iets wat je nooit mee wil maken...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xRowina

Re: En dan gebeurt er iets wat je nooit mee wil maken...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 13:30

Jeetje wat een nachtmerrie zeg! Het moet vreselijk zijn om je paard zo aan te treffen, gelukkig waren jullie nog op tijd! Ik hoop dat het weer 100% goedkomt met je paardje! Maar dat zal vast wel, zo'n doorzetter!

femmiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 13:31

jeetje.. je zal je paard maar zo aantreffen :\ veel succes,ik hoop ook dat 't weer helemaal goed komt met je paardje!

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 13:36

Wat fijn dat je paard het gered heeft! Kan me voorstellen dat je enorm bent geschrokken. Hopelijk komt ze er weer helemaal bovenop. Succes en sterkte!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 13:45

Vreselijk, nu maar een draadje spannen voor de sloot?

Maar wel super dat die doorzetter het overleefd heeft.:D

Ga je het filmpje ook nog plaatsen?

Succes

lusixarab

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 13:56

wow das nog eens schrikken, gelukkig is het nog goed gekomen!!!! pffff wat een verhaal!

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 14:26

Jeetje zeg, wat een schrik!! Hopelijk houdt ze er niets aan over... Geef haar maar een dikke knuffel!

messica

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 14:36

Poeh een beste diepe sloot ook nog zeg. Echt veel geluk gehad. Misschien een idee om de paarden voor het donker binnen te halen zodat de pension eigenaar nog kan zien of er 1 niet mee komt!

blowdiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 19:16

Jeetje.. Das poedersuiker..
Gelukkig is je paardje een doorzetter! Sterkte nog met erbovenop komen ;)

hafjes_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 19:22

zo wat een dag moet dat voor jou geweest zijn! en voor je paardje al helemaal! hopenlijk komt ze er snel weer bovenop!

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 19:31

Wat erg, een nachtmerrie.

Maar mag ik wat zeggen?: ik vind echt wel dat de degene die de paarden binnenhaalt, ook moet controleren of alles binnen staat, oud of niet, donker of niet, anders moet die persoon geen pensionstalling beginnen.

Ik zou er woest om worden, dat er zo makkelijk gedacht wordt, die komt wel, men moet de paarden binnenhalen voordat het donker wordt, dat is ook niet voor niets.

Ik hoop echt dat je paard er niets aan overhoudt.

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 21:48

Wat afschuwelijk zeg...... :\
Ik hoop dat je paard snel weer is opgeknapt. :(:)

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 21:54

Ik kon het niet laten om de laatste regel even te checken. Wat een vreselijk verhaal, maar gelukkig met goede afloop! De foto's zijn geen mooie foto's idd. Technisch mss wel, maar niet wat je als eigenaar wil kunnen fotograferen. Ik duim mee dat je paardje er idd alleen de schrik aan overhoudt en verder helemaal niks! STERKTE!

HeleneDas

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 21:57

Jeetje,

Heel veel sterkte allebei!

linda22

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 22:00

Vreselijk om je maatje zo te moeten vinden, gelukkig staat ze weer met alle voetjes veilig op de grond. Hopelijk houdt ze er ook niets aan over!

Snap dat je de beste man niets wil verwijten, hij zal zelf ook geschrokken zijn en waarschijnlijk maatregelen treffen.
Al weet ik zelf niet of ik er wel zo rustig onder zou kunnen blijven

In elk geval sterkte!

LoveLoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 22:01

Wat erg!! Verwen je paardje idd maar lekker! Het had ook anders kunnen aflopen! Heel veeel succces!

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 22:11

nou weet je gelijk waarom je niet kon slapen je voelde dat er wat was. gelukkig maar dat je vroeg gegaan bent, hoop dat ze zich al weer een stuk beter voelt

Delaja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-10 22:44

Even een kleine update:
Stalgenoten zijn vanmiddag met haar gaan wandelen, er heeft zelfs nog iemand getemperatuurd voordat ik er was en alles gaat nu erg goed, temp was 37.8 dus prima, die was toen de dierenarts meette wel lager.
Net zelf nog met haar aan de wandel gegaan, ze was fijn voorwaarts en gedroeg zich helemaal zoals ze normaal ook doet, ook bij het voeren en in de stal zetten dus ik zie het positief in. Ze eet goed en had ook al gemest, iets zachter dan normaal maar nog lang niet diarree te noemen. Plas zag er volgens de behulpzame stalgenoot ook prima uit.
Ze zal morgen wel stijf zijn maar ondanks dat ga ik het aankijken dat ze toch een dagdeel naar buiten kan!

De staleigenaar gaat ze nu ook weer voor het donker wordt binnen zetten, de paarden zijn dit jaar best lang buiten gebleven 's nachts dus het was even kijken hoe en wat maar hij haalt ze nu binnen als het licht is en ik heb gevraagd of hij mij wil bellen als Vanou niet komt, ik ben er in 5 minuten dus loop de wei dan gewoon even in.
Filmpje post ik zodra ik het heb, het is door iemand anders gemaakt!

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 08:02

Pfoe heftig zeg.
Echt super dat je paard het zolang heeft volgehouden.
Fijn dat alles goed is gekomen en dat het nu goed gaat. :)

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 08:07

Jeetje, wat moet jij geschrokken zijn zeg!

Ik hoop dat ze zich vandaag een stuk beter voelt. Voor de staleigenaar is het ook schrikken-geblazen :oo

ZilverLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 13:45

Hey,
Gelukkig dat het met Vanou alweer een stuk beter gaat!
Nog heel veel sterkte voor je (l)

Voor de mensen die lopen te zeiken over de staleigenaar, jullie kennen hem niet, de situatie niet dus er is totaal geen zinnig woord over te zeggen.

Noujuist deze man heeft altijd het beste voor met de paarden op zijn erf. Hij is die avond/nacht minstens 3× bij het hek wezen roepen en kijken, en tioen ze nog niet kwam gewoon gedacht van die staat achter het mais, lekker te eten. (wat al eerder was gebeurd dus.) en de volgende ochtend, toen Vanou er nog niet was naar helemaal naar achter gelopen (en het is absoluut geen klein land!) om haar te zoeken. En toen zag hij dus Vanou in het water luiggen en is hij weer helemaal naar voren gegaan om Delaja te bellen. Ik vindt dat de man absoluut niet nalatig was geweest. Helemaal niemand eigenlijk, die bij dit ongeluk betrokken is geweest.

Gelukkig is alles goed afgelopen!
En delaja nog heel veel meer sterkte voor Vanou :(:)
(ik ben een stalgenootje van delaja)

Delaja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-10 13:51

Dankje Zis! En ook nogmaals bedankt voor alle hulp van jou en je moeder!
Het gaat echt alweer een stuk beter, ze was nog iets gespannen vanmorgen en met hoeven krabben wat stijf maar met lopen zag je er niks van. Mest was alweer beter en plas was ook gewoon licht geel. (ze is ook nog steeds hengstig dus plas genoeg te zien haha.)
Ze staat nu alweer lekker buiten en ik ga haar straks nog wassen nu het nog lekker warm weer is!

Wat betreft de staleigenaar: het is zoals Zissely vertelt en ik verwijt hem ook niks, hij zal zelf ook flink geschrokken zijn, was ook geen leuk verjaardags cadeau voor hem, hij was gister jarig.
Hij zet de paarden nu ook weer binnen als het nog licht is en als ze niet komt belt hij mij, dan haal ik haar eruit. Dit was gewoon een eenmalig ongeluk, ik denk dat het ook overdag had kunnen gebeuren en dat niemand haar direct had gezien, soms gaan er uren voorbij zonder dat er mensen op stal zijn en de eigenaar maakt wel vaker op een dag rondjes maar daar zit ook een aantal uur tussen.

Krips

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 14:56

Jeetje! Mijn vader zei wel dat er onwijs veel gebeurde gister bij de buurman. Maar dit was er dus aan de hand! Jeetje, dat is schrikken! Gelukkig is alles goed afgelopen!! Pauline is een jaar geleden ook in de sloot gevalllen bij ons thuis. Toen was ik ver weg en toen ik thuis was had de brandweer haar er al uitgehaald. Gelukkig is het goed afgelopen en verwen haar inderdaad maar lekker! Maar het is wel heel erg schrikken zeg!!

LifeLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 15:06

aaah wat sneu voor dat paard maar echt goed dat ze er zonder ernstige verwondingen er van af is gekomen zeg! Nou sterkte ermee nog!

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 15:20

Ohhh TS wat een drama zeg! :wow:
Dat vergeet je nooit meer,ben zo blij voor jullie dat het allemaal goed is afgelopen!!!!!
Wens jullie veel succes saampjes en ik hoop dat het nooit meer gebeurd! :(:)

EeCee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 15:24

Wow! Dat moet heftig zijn geweest voor jou je meisje én staleigenaar :(:)

Wat een kanjer van een merrie dat ze toch niet helemaal had opgegeven. Dat worden extra knuffels en lekkere dingetjes komende tijd! :P