Ziet er allesins een leuk ritje uit

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
DDW1190 schreef:Okee dat snap ik!
Maar ik denk dat die hint wel een beetje duidelijk is!
Als je naar de foto's kijkt!
H_Nalanta schreef:Jou reactie was netjes maar ook niet onderbouwd, je geeft alleen je mening.
Maar ik had het meer over de reacties zoals;
'waarom dat bit?'
'waarom die bak?'
'waarom..'
_lieff_ schreef:Lieke7787 schreef:Waarom met die schoenen rijden??
Dat gezeur altijd over die schoenen.
Zo'n ramp is dat nou ook weer niet.
Als zij dat leuk/lekker vind zitten is dat klaar toch?!
AnnemiekvM schreef:Ouders zeggen van niet?
Zou het dan niet een enorme teleurstelling worden als dit allemaal niet door kan gaan?
Verder moet je idd doen waarbij je je goed voelt. Maar wees niet te eigenwijs. Want je moet nog veel leren, bent jong, dus doe wat met de tips die je krijgt.
Dat voorkomt alleen maar vervelende dingen.
DDW1190 schreef:Het is een leuk paardje die je onder je kont hebt
Maar om eerlijk te zijn denk ik dat je opzoek moet gaan naar een wat stevig/forser paardje of een wat groter paard!
Ik vind de verhoudingen/combi eigenlijk niet heel mooi!
Ik weet niet waar je het paard voor gebruikt??
mimeslosydy schreef:DDW1190 schreef:Het is een leuk paardje die je onder je kont hebt
Maar om eerlijk te zijn denk ik dat je opzoek moet gaan naar een wat stevig/forser paardje of een wat groter paard!
ben ik het volledig mee eens, je zegt dat je je goed voelt op deze pony maar als ik jou was zou ik ook denken aan hoe de pony zich hiermee voelt.
die moet jou immers dragen, als ik jou zo zie denk ik dat je nog best wel wat gaat groeien.
en dan heb je het nog over je ouders die het eigenlijk niet zo'n goed idee vinden.
straks ben je er over een jaartje misschien wel uitgegroeid, en denk je dat je ouders het leuk vinden om te horen dat je eigenlijk alweer aan een grotere maat toe bent?
mimeslosydy schreef:DDW1190 schreef:Het is een leuk paardje die je onder je kont hebt
ben ik het volledig mee eens, je zegt dat je je goed voelt op deze pony maar als ik jou was zou ik ook denken aan hoe de pony zich hiermee voelt.
die moet jou immers dragen, als ik jou zo zie denk ik dat je nog best wel wat gaat groeien.
en dan heb je het nog over je ouders die het eigenlijk niet zo'n goed idee vinden.
straks ben je er over een jaartje misschien wel uitgegroeid, en denk je dat je ouders het leuk vinden om te horen dat je eigenlijk alweer aan een grotere maat toe bent?
Marliee schreef:Ik zou gewoon lekker die paar maanden kijken hoe het gaat, dan merk je vanzelf wel of je met die verantwoordelijkheid om kan gaan toch?
Aan de andere kant kan het ook zijn dat je ouders alsnog nee zeggen, dat zou wel jammer zijn. Zou een verzorgpaardje niks voor je zijn? Want als er iets met je paardje gebeurd en je ouders hebben niet genoeg geld om de DA kosten te betalen is dat ook heel vervelend... Hier moet je ook goed rekening mee houden! Als je het paard eenmaal hebt moet je ook nog allerlei andere dingen betalen: Hoefsmid, Dierenarts, Zadel etc. Met een verzorgpaardje heb je deze kosten niet, of in ieder geval niet zoveel!
En natuurlijk altijd even laten keuren hé voordat je een paardje koopt!
Over je houding is al genoeg gezegd en over je schoenen ook dus daar ga ik verder niet over klagen...