Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Danitsja88 schreef:ik vind het wel vreemd als je deze foto's plaatst en dan vervolgens niet tegen kritiek kan. Ik zou zelf absoluut niet trots zijn op deze foto's omdat ze er zeer onvriendelijk uitzien en kennelijk zitten er ook een paar andere foto's bij dan zou ik hebben gekozen om die te plaatsen. En daarnaast zou ik ook zeker iets meer op je houding letten vooral je handen en hakken want daardoor zal je paard ookal anders gaan lopen.
Hahaatje schreef:jullie berichtjes zijn ook een beetje tegenstrijdig... De paarden waren ontzettend braaf daarom de cap afgedaan omdat dat leuker op de foto's staat maar in andere berichtjes waren de paarden juist weer heel heet...
Vervolgens lees ik dat de paarden inderdaad erg heet waren maar er nergens vandoor zijn geschoten en dan lees ik weer dat ze gigantisch aan de kletter zijn gegaan...?!
LoveCartoon schreef:Hahaatje schreef:jullie berichtjes zijn ook een beetje tegenstrijdig... De paarden waren ontzettend braaf daarom de cap afgedaan omdat dat leuker op de foto's staat maar in andere berichtjes waren de paarden juist weer heel heet...
Vervolgens lees ik dat de paarden inderdaad erg heet waren maar er nergens vandoor zijn geschoten en dan lees ik weer dat ze gigantisch aan de kletter zijn gegaan...?!
Dat gigantisch aan de kletter bedoel ik mee van dat ze lekker actief en hard aan t galoperen waren, meer niet.sorry voor tegenreactie?
IndianLady schreef:Goed leermoment voor de fotograaf en de ruiters dus
(ga aub iets aan je spelling doen. Ik neem aan dat je ABN kent)
Ik hoop van harte dat er de volgende keer geen trekkende handen te zien zijn. Tuurlijk mag een paard fris zijn, maar als die foto's er zo uitzien plaats ze dan gewoon niet. Of maak andere soort foto's waar wel rust en ontspanning te zien zijn.
IndianLady schreef:Goed leermoment voor de fotograaf en de ruiters dus
Ik hoop van harte dat er de volgende keer geen trekkende handen te zien zijn. Tuurlijk mag een paard fris zijn, maar als die foto's er zo uitzien plaats ze dan gewoon niet. Of maak andere soort foto's waar wel rust en ontspanning te zien zijn.
Danitsja88 schreef:IndianLady schreef:Goed leermoment voor de fotograaf en de ruiters dus
Helemaal mee eens! En vooral de spelling... Het Nederlands lijkt wel steeds minder te worden bij iedereen. Ik snap het als je dyslextie hebt, maar dit zijn gewoon werkwoordsvormen ed en heeft daar niets mee te maken.
Verder nog veel succes bij de 2 volgende shoots en ik hoop daar wel meer ontspanning te kunnen zien.
Danitsja88 schreef:Jij vat het meteen op als afkraken en dat is erg jammer. Iedereen hier wil je gewoon helpen en laten zien dat de shoot misschien ook iets anders kon. De spelling is gewoon iets algemeens en iets wat ik jammer vind dat steeds minder goed is bij veel mensen. Het heeft dus niets met afkraken te maken, maar zo wordt het nu eenmaal snel op bokt opgevat.
IndianLady schreef:TS, je maakt idd alleen werkwoordfouten. Voor de rest is je zinsbouw wel aardig. Wat jij doet is gewoon lui zijn