Fotoshoot met Afrika's Pé Pé en Blazer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Marlis

Re: Fotoshoot met Afrika's Pé Pé en Blazer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-10 10:22

Dat me houding netjes is heb ik nergens gezegd dus daar kan je mij nie top veroordelen. Ik ben al lang blij dat ze braaf is na zo lange tijd stil staan en met haar verleden en het ging dus gewoon goed. Gelukkig voelen we zelf aan of ze heel de weg gespannen zijn of alleen op sommige momenten.

Of mijn houding er op een fotoshoot niet uit ziet dat is mijn eigen pakkie an. Ik heb gekozen voor een fotoshoot op dit moment en ik heb gekozen om dus zo te rijden.

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 10:25

Marlis schreef:
Dat me houding netjes is heb ik nergens gezegd dus daar kan je mij nie top veroordelen.

Nee maar er staan wel foto's waar het duidelijk op te zien is. ;)

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-10 10:26

daNiielle_ schreef:
Marlis schreef:
Dat me houding netjes is heb ik nergens gezegd dus daar kan je mij nie top veroordelen.

Nee maar er staan wel foto's waar het duidelijk op te zien is. ;)

Ja en? Ik heb niet gezegd dat mijn houding goed is dus zou niet weten waarom ik deze foto's niet mag plaatsen.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-10 10:27

LoveCartoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 11:09

Echt deze foto's zijn zoo leuk, moeten we snel weer doen ;) met jou geweldig lieve paardje,,
ze waren idd heet bij de galop, vooral die van rox maarja die was natuurlijk net van strand af dus ja wat wil je dan toch ^^
jullie hebben voor mij superlief en helemaal niet zo in de mond getrokken ja af en toe met de galop als ze opeens gigantisch aan de kletter gingen, maar dan zou iedereen t doen, tenminste dat lijkt mij :')

_Aurora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 11:25

ik vind het wel vreemd als je deze foto's plaatst en dan vervolgens niet tegen kritiek kan. Ik zou zelf absoluut niet trots zijn op deze foto's omdat ze er zeer onvriendelijk uitzien en kennelijk zitten er ook een paar andere foto's bij dan zou ik hebben gekozen om die te plaatsen. En daarnaast zou ik ook zeker iets meer op je houding letten vooral je handen en hakken want daardoor zal je paard ookal anders gaan lopen.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-10 11:28

Danitsja88 schreef:
ik vind het wel vreemd als je deze foto's plaatst en dan vervolgens niet tegen kritiek kan. Ik zou zelf absoluut niet trots zijn op deze foto's omdat ze er zeer onvriendelijk uitzien en kennelijk zitten er ook een paar andere foto's bij dan zou ik hebben gekozen om die te plaatsen. En daarnaast zou ik ook zeker iets meer op je houding letten vooral je handen en hakken want daardoor zal je paard ookal anders gaan lopen.

Ik kan wel tegen kritiek maar mensen moeten niet gelijk alles afkraken maar kunnen het opbouwend neerzetten. Maarja dat is bokt.nl weer.
Ik heb deze foto's gekozen niet door mijn houding maar omdat ik peeps er leuk op vind lopen.

Peep heb 1 jaar stil gestaan en na 1 jaar alleen paar ritjes zonder zadel buiten gemaakt en ben er nu pas weer aan het rijden. En als ik een goede bak tot mijn beschikking heb willen we weer les nemen. Ze heb blesuren gehad en ook gekneusde stralen waardoor ze bijna niet kon lopen. Peep is vroeger niet zo leuk behandeld dus kan heet worden als je er zo lang niet op heb gezeten. Met dit resultaat ben ik al blij aangezien ze de bokken van vroeger achterwegen laat. Deze geeft ze echt bijna nooit meer.

Hahaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 11:30

jullie berichtjes zijn ook een beetje tegenstrijdig... De paarden waren ontzettend braaf daarom de cap afgedaan omdat dat leuker op de foto's staat maar in andere berichtjes waren de paarden juist weer heel heet...
Vervolgens lees ik dat de paarden inderdaad erg heet waren maar er nergens vandoor zijn geschoten en dan lees ik weer dat ze gigantisch aan de kletter zijn gegaan...?!

LoveCartoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 11:31

Hahaatje schreef:
jullie berichtjes zijn ook een beetje tegenstrijdig... De paarden waren ontzettend braaf daarom de cap afgedaan omdat dat leuker op de foto's staat maar in andere berichtjes waren de paarden juist weer heel heet...
Vervolgens lees ik dat de paarden inderdaad erg heet waren maar er nergens vandoor zijn geschoten en dan lees ik weer dat ze gigantisch aan de kletter zijn gegaan...?!

Dat gigantisch aan de kletter bedoel ik mee van dat ze lekker actief en hard aan t galoperen waren, meer niet.:o sorry voor tegenreactie?

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 11:32

TS, doe dan een keer een shoot als de paarden niet fris zijn.
Dit is zo zonde.

Btw: heb-> heeft ;)

LoveCartoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 11:33

shoot was gratis dus was geen probleem en we hebben nog 2 andere keren afgesproken ^^

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-10 11:34

Wij kregen nu een fotoshoot en deze wouden we graag.
Dat ze fris zijn maakt niet uit voor ons. Zijn ze dan zonder foto's ook en er zitten tussen alle foto's genoeg leuke.

En dat aan de kletter bedoeld ze idd hard galloperen mee. Bokken of er vandoor gaan hebben ze niet gedaan ze kwamen weer terug als we het vroegen.

Hahaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 11:35

LoveCartoon schreef:
Hahaatje schreef:

Dat gigantisch aan de kletter bedoel ik mee van dat ze lekker actief en hard aan t galoperen waren, meer niet.:o sorry voor tegenreactie?

oké, dan verschilt onze definitie van "aan de kletter gaan" ;)
Maar om toch ook nog wat positiefs te zeggen: Jullie hebben beide erg leuke paardjes en een fijne omgeving om lekker te rijden!

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 11:37

Goed leermoment voor de fotograaf en de ruiters dus ;)

(ga aub iets aan je spelling doen. Ik neem aan dat je ABN kent :? )
Ik hoop van harte dat er de volgende keer geen trekkende handen te zien zijn. Tuurlijk mag een paard fris zijn, maar als die foto's er zo uitzien plaats ze dan gewoon niet. Of maak andere soort foto's waar wel rust en ontspanning te zien zijn.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-10 11:41

IndianLady schreef:

Ik hoop van harte dat er de volgende keer geen trekkende handen te zien zijn. Tuurlijk mag een paard fris zijn, maar als die foto's er zo uitzien plaats ze dan gewoon niet. Of maak andere soort foto's waar wel rust en ontspanning te zien zijn.

Of we foto's plaatsen mogen we zelf weten.
Op mijn nederlans doe ik mijn best maar heb dyslextie, dus kan er niets aan doen.

_Aurora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 11:42

IndianLady schreef:

Helemaal mee eens! En vooral de spelling... Het Nederlands lijkt wel steeds minder te worden bij iedereen. Ik snap het als je dyslextie hebt, maar dit zijn gewoon werkwoordsvormen ed en heeft daar niets mee te maken.

Verder nog veel succes bij de 2 volgende shoots en ik hoop daar wel meer ontspanning te kunnen zien.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-10 11:43

Danitsja88 schreef:
IndianLady schreef:

Helemaal mee eens! En vooral de spelling... Het Nederlands lijkt wel steeds minder te worden bij iedereen. Ik snap het als je dyslextie hebt, maar dit zijn gewoon werkwoordsvormen ed en heeft daar niets mee te maken.

Verder nog veel succes bij de 2 volgende shoots en ik hoop daar wel meer ontspanning te kunnen zien.

Als ik moeite met Nederlands heb kan ik er zelf niks aan doen. Ik doe mijn best maar me hier op af gaan kraken gaat wel erg ver. Erg triest vind ik dit.

_Aurora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 11:45

Jij vat het meteen op als afkraken en dat is erg jammer. Iedereen hier wil je gewoon helpen en laten zien dat de shoot misschien ook iets anders kon. De spelling is gewoon iets algemeens en iets wat ik jammer vind dat steeds minder goed is bij veel mensen. Het heeft dus niets met afkraken te maken, maar zo wordt het nu eenmaal snel op bokt opgevat.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 11:45

TS, je maakt idd alleen werkwoordfouten. Voor de rest is je zinsbouw wel aardig. Wat jij doet is gewoon lui zijn ;)

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-10 11:46

Danitsja88 schreef:
Jij vat het meteen op als afkraken en dat is erg jammer. Iedereen hier wil je gewoon helpen en laten zien dat de shoot misschien ook iets anders kon. De spelling is gewoon iets algemeens en iets wat ik jammer vind dat steeds minder goed is bij veel mensen. Het heeft dus niets met afkraken te maken, maar zo wordt het nu eenmaal snel op bokt opgevat.

Ik heb het nu niet over de shoot en daar vroeg ik alleen om commentaar waar ik wat mee kon. (opbouwend).
Maar over mijn Nederlands kom je erg onvriendelijk over.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-10 11:48

IndianLady schreef:
TS, je maakt idd alleen werkwoordfouten. Voor de rest is je zinsbouw wel aardig. Wat jij doet is gewoon lui zijn ;)

Nou ga je echt heel ver. Ik heb altijd bijlessen gehad in Nederlands en Engels omdat ik en dyslextie heb en heel erg veel moeite heb met talen doe ik zeker voor de lol? En jij zeggen dat ik lui ben, hou toch op.

_Aurora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 11:48

Het enige wat ik en iemand anders in dit topic doen is je erop wijzen. Daar is niets mis mee en jammer dat het meteen heel onvriendelijk overkomt. Het zijn alleen slordigheden die niet nodig zijn.

_Aurora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 11:49

Maar wat heeft heb/heeft met dyslexie te maken? :S

Maargoed laat maar, ik bemoei me niet meer met dit topic. Je moet gewoon lekker typen hoe jij het wilt en rijden hoe je het wilt. Ik heb er verder niets meer over gezegd en als dingen op jou aanvallend over zijn gekomen, is niet zo bedoeld en je hoeft er niets mee te doen.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-10 11:51

Ik reageer niet meer in dit topic.
Er wordt namelijk niets opbouwends gezegd en heb hier geen zin in.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 11:52

Ik vind het wel leuke foto's vooral die bok en opsprong foto. Jullie rijden trouwens wel in een heel erg bekende omgeving. Schiedam of niet?