Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Buitenzorg schreef:Ook ik ben er weer bij! Wil Bleiswijk niet missen natuurlijk!
Dit keer komen we met paard, pleasure en HMS L5.
Ik start niet zelf, paardje moet nog even doorgereden worden voordat ik m ga starten
Mathilde schreef:Roosje1987 schreef:Leuk hoor. No worries, Blue en ik starten voor de tweede keer en ben nu minstens net zo zenuwachtig. Wordt gezellig in de L5, haha.
Doet er nog iemand mee met een paardje wat White heet? Hebben we Red, White en Blue![]()
Maar manlief stelde voor om mij twee streepjes sedalin te geven

Mathilde schreef:Roosje1987 schreef:Leuk hoor. No worries, Blue en ik starten voor de tweede keer en ben nu minstens net zo zenuwachtig. Wordt gezellig in de L5, haha.
Doet er nog iemand mee met een paardje wat White heet? Hebben we Red, White en Blue![]()
Maar manlief stelde voor om mij twee streepjes sedalin te geven
Mijn paard maakt zich ZO niet druk, maar ik...Pff...En dan gaat zij zich nóg minder druk maken.Duke schreef:Nee, maar zo te lezen hebben we wel Red, Blue en Blue.
Edit: op de wedstrijd, want wij starten niet in de L5.
Nog meer kleurtjes aanwezig? Als het nu even staat voor de kleuren van de lintjes...
Al ben ik al blij als wij überhaupt geplaatst worden hoor
Mathilde schreef:Doet er nog iemand mee met een paardje wat White heet? Hebben we Red, White en Blue