Aline ja hij gaat de goede kant op! Hij is helemaal opgeleefd en hinnikt altijd al enthousiast als hij ons aan ziet komen en nogmaals, het spijt me heel erg voor jullie
Mies en Denise thanks! Helaas is Flaaf niet helemaal in topconditie maar de ukkels worden alsmaar mooier en levendiger
Tooeet
Geplaatst: 28-08-10 18:48
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Paarden zien er goed uit zeg en wat woon je heerlijk!
Ik vind ze stuk voor stuk prachtig! Heb je er ook enig zicht op hoe 'zuiver' ze zijn? En Flavio toont best groot; wat is zijn stokmaat ong.? En het uitzicht is natuurlijk iets om van te dromen; zon, zee, strand, mooie Oosterse paarden...
Flavio is inderdaad vrij groot voor een berber, ongeveer 1.60. Dari is de enige met papieren, hij moet eigenlijk binnenkort eens langs een van de stations van de federatie om die verder up to date te maken (hij heeft nu enkel een bewijs van zijn chip die als veulen geplaatst is, met 2 jaar moeten ze dan weer langskomen normaal gesproken), nu weet ik het dus eigenlijk nog niet! Verder is hier voor veel mensen een berber gewoon een berber als het geen AV is, daar vallen ook types onder die maar weinig berbers hebben. Het gros van de paarden hier valt daar eigenlijk wel onder Daarbij is maar een erg klein deel van de niet AVs (dus berbers/berberarabs) geregistreerd hier.. er is zo veel gemengd in Tunesie en dat is ergens wel zonde, maar daar doe je nu verder ook weinig meer aan. Je kan geloof ik bij de federatie een dna test laten doen, misschien moet ik daar maar eens achter aan, voor nu kan ik enkel zeggen dat ze imo iig vrij typische (tunesische) berbers zijn jammer dat het niet gelukt is eens irl de mooie Oosterse paarden te bespreken, zou het ook erg leuk hebben gevonden jouw mysterieuze russische dame eens in het echt te bewonderen een volgende keer misschien?