HEEERLIJK haha,, mama helemaal in de stress was het alleen maar zijn plasser hihi.
wel lief dat ze zo bezorgd is
Anoniem
Geplaatst: 17-08-10 17:44
Ik vind jouwn topics nu al heerlijk om te lezen! Ben benieuwd wanneer Ishan een weidemaatje krijgt, wat er dan allemaal voor een verhalen komen!
Hackie
Geplaatst: 17-08-10 17:46
Siets schreef:
Haha heerlijk die kinderlogica! Wat zal ze teleurgesteld zijn geweest toen hij het enge ding weer in zijn buik had verstopt op het moment dat je mee naar buiten had kwam. 'Nu zal mama me vast niet meer geloven'.
Ze is elf jaar. En heeft voorheen alleen maar met merries te maken gehad. Ze schaamt zich nu een beetje want ze heeft zo'n rotmama die het tegen iedereen verteld en iedereen lacht zich een bult natuurlijk Voorlopig geniet ik nog maar even van de wondertjes, zoals mama ik ga (met een glimlach op dr toet) stront ruimen. Die lach zal wel niet blijven Dr vriendinnetje is huilend op vakantie vertrokken en smst elk uur hoe het met Ishan is Ze moeten allebei nog ontzettend veel leren, maar dat zijn wel de dingen die je ze graag leert he? Zolang ze er maar zoveel plezier in houden vind ik het heerlijk. Wat betreft een weidemaatje.... daar word heel erg aan gewerkt.. misschien worden het er wel twee
pmarena
Geplaatst: 17-08-10 17:56
Mhahaha , geniaal , wat zal die geschrokken zijn en zich naderhand voor schut hebben voelen staan zeg
Dat zijn echt van die vervelende dingen die jaren later nog bij verjaardagen enzo opgerakeld worden , arm kind
Achgos , wat sneu voor het vriendinnetje dat ze nu weg moet nu het beestje nog maar zo vers bij jullie is , hopelijk heeft ze toch plezier op haar vakantie
Het lijkt echt een heel leuk beestje , mooie kleur heeft hij ook zeg !
Briljant verhaal....maar ergens ook wel heel schattig. Zo wereldwijs als ze soms zijn, zo vroegrijp als je ze soms tegenkomt, dan is een dergelijke naieve reactie wel heel erg vertederend....