Zuid-Hollands kampioen met Molenwiel's Staysie@M1 2010

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_BlackPearl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 16:46

Wat een super leuke pony heb je!!
En alvast heel veel succes voor het NK, super dat je door bent!
Let wel op dat je niet zelf ook de oefeningen gaat doen :') Het is net alsof je zelf ook de middenstap en schouderbinnenwaarts wil tonen maar je pony hoeft het allemaal maar te doen hoor _O- hihi :o
Verder is alles volgens mij wel genoemt
Ziet er heel netjes uit! En hele leuke foto's!

ziggygirl2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-10 18:09

Haha!Bedankt.
jy ook veel succes op het NK!
Ik zie het in je onderschrift staan

sunnymay

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 19:12

Leuke pony heb je! Heb zelf ook een Leunsveld's Lord afstamming gehad.
Ze is zeker te dik, maar je geeft zelf al aan, waardoor dat komt. En als ze te veel hooi blijft krijgen, zal ze voorlopig niet afvallen. Ze is er gevoelig voor of niet... Dat is ook een extra aanleg punt. Mijn welsh merrie is er ook gevoelig voor.
Ze krijgt er wel een mooie dikke nek van voor een merrie! :D
Het is geen HAW, dus verder ga ik niet op het rij-technische in. Is ook al genoeg over geplaatst.

Nog gefeliciteerd met je winst en succes op het NK!! Lekker knallen met je knapperd!

ziggygirl2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-10 09:51

sunnymay schreef:
Leuke pony heb je! Heb zelf ook een Leunsveld's Lord afstamming gehad.
Ze is zeker te dik, maar je geeft zelf al aan, waardoor dat komt. En als ze te veel hooi blijft krijgen, zal ze voorlopig niet afvallen. Ze is er gevoelig voor of niet... Dat is ook een extra aanleg punt. Mijn welsh merrie is er ook gevoelig voor.
Ze krijgt er wel een mooie dikke nek van voor een merrie! :D
Het is geen HAW, dus verder ga ik niet op het rij-technische in. Is ook al genoeg over geplaatst.

Nog gefeliciteerd met je winst en succes op het NK!! Lekker knallen met je knapperd!

ja idd komt ook door het hooi en ze heeft er duidelijk aanleg voor!
ik hoop als we op die andere stal staan( is echt een dressuurstal dus daar letten we wel op het eten enzo.) dat ze gaat afvallen.
ze hebben daar ook een stapmolen dus veel stappen er in dan valt ze ook af naja dat hoop ik haha!
ja die speknek heeft ze altijd al gehad maar er zit idd nog wat meer spek erbij! :+

Seasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 18:48

Gefeliciteerd Kim! Heb je echt verdiend meid!

Breng je Silverfleet alleen uit voor de Jonge Dressuur pony's selecties? Of ga je met hem starten?