Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
spatter schreef:Hier ben ik het mee eens.ik zou haar wel s'nachts op stal zetten, verplichte rust en tijd om haar eten goed op te eten
ze moet ook de mogelijkheid hebben om goed ruwvoer tot zich te nemen
annemiek1989 schreef:Ik vind je paard ook erg mager..je ziet wel verbetering met die allerlaatste foto die je poste, maar aan de andere kant het dekje zit ook over de ribben en je ziet duidelijk dat je paard veeel dikker mag. Dit weet je zelf dus ook en je hebt er al dierenarts enz bij gehad en je voert bij. Ik wil absoluut niet zeggen dat jij niks doet, maar voert de stalhouder geen hooi bij dan? Dat vind ik wel heeel vreemd..als het land kaal/slecht is dan moet je gewoon bijvoeren..ik voer mn paarden zelf 4x per dag een plak hooi en ze staan ook gewoon op het land..verder brok en muesli sochtends en savonds maar goed ruwvoer is t belangrijkste.. als je je paard elke dag ziet is het misschien wat geleidelijk aan gegaan, maar ik zou als ik jou was echt niet meer op hem rijden! Zn energie heeft hij hard nodig voor t magere lichaam..maismeel is ook geen volledige voeding, het zet misschien wat aan maar ruwvoer is naar mijn idee heel belangrijk.. als ze op een volle weide staat snap ik wel als er niet bijgevoerd wordt dan is er toch echt iets met je paardje aan de hand want meestal krijgen ze juist een 'grasbuikje' in de zomer. Succes/sterkte met je paard! Hopelijk knapt ze gauw op.