Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
gabjj8 schreef:Hey Bokkers!
Hier even een aantal foto's van mijn mooie haffie die gezorgd heeft dat ik grotendeels van me eetstoornis afben, en van me depressie af ben!
Hij is nu een jaar bij mij, en na een jaar doorgebracht te hebben in klinieken en ziekenhuizen, kan ik eindelijk zeggen dat ik het beste medicijn ooit heb gevonden! Mijn paardje Alwin![]()
Heel me leven ben ik al met paarden bezig, maar heb nog nooit zelf een paardje gehad, wel verzorgpony's en was 5dagen per week op de manege te vinden, maar nooit had ik zo'n goede band met een pony als met Alwin.
Hij is mijn psychiater en luistert elke seconde van de dag naar me, en hij begrijpt me al zeg ik niks tegen hem..
Hij is gewoon mijn alles!
Ik zit heel me leven aan de anti-depressiva, dat heb ik nu ook geaccepteerd, maar ik ben niet meer zo erg depressief dat ik weg wil van het leven, want Alwin geeft mij een doel om voor te leven!
Ik wil ook even zeggen dat ik veel respect heb voor Tineke (koudbloedkim), gewoonweg omdat zij ook der medicijn uit Kim heeft gehaald!
Hier foto's van mijn alles, mijn zon die schijnt als het regent, en de bloem die nooit verwelken zal!!!
he is just my medicin!
(geen commentaar over dat ik niet dun ben ofzo, dat weet ik ook wel, mijn ondergewicht tijd is eindelijk voorbij!) Onze hechte band
lenig, nee hoezo
![]()
waar blijft me baasje nou![]()
juist ja....
voor.....
....na (bal kwam tegen zijn hoofd aan)
altijd lol samen!
zeg maar doeg!![]()
dankjewel voor het kijken!! berichtje zou heel leuk zijn