randie @ ZZlicht paard op trens & puppypaard in the picture

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-10 22:17

:=

maverick

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 09:11

Donderdag mooi lessen en nog meer knopjes ontdekken :P

ruth91

Re: randie @ ZZlicht paard op trens & puppypaard in the picture

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 19:37

wat een leuke kans zeg! en het ziet er echt goed uit idd! commentaar tijdens doorzitten geef je zelf al aan en met de les kunnen je beugels idd misschien wel eentje langer ;)
dacht bij t filmpje, nou nu komen de wissels om de pas! haha :=

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-10 19:45

Citaat:
dacht bij t filmpje, nou nu komen de wissels om de pas! haha

Hij moet het kunnen, maar dat soort dingen doe ik liever onder begeleiding van...

ruth91

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 23:31

ja dat is logisch, maar t zag t zag er zo soepeltjes uit! :D

horsieslii

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 09:55

Wat een gave dieren Sabine!! :D

Lame

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 09:58

Wauw... jij hebt het goed voor elkaar!!

Ik vind dat je zelf een hele nette houding hebt! Ben jaloers! Geniet van deze leerkans!

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-10 11:51

Citaat:
ja dat is logisch, maar t zag t zag er zo soepeltjes uit!

ik moet zeggen dat ik me daar ook over verbaasde toen ik het filmpje zag :Y) . Het lijkt net "echt" alleen de mate van verzameling en dat ik hem niet uit kan zitten verraad dat ik niet ZZlicht ben met hem.

Citaat:
Ik vind dat je zelf een hele nette houding hebt! Ben jaloers! Geniet van deze leerkans

Genieten doe ik zeker! Op mijn houding heb ik zelf nog wel wat puntjes hoor :+ maar ik ben wat dat
betreft misschien ook wel heel kritisch. Ik moet mezelf wat langer houden en opletten dat ik niet te veel
achterover ga zitten. Dat doe ik vooral bij paarden die waar ik bij moet "sjouwen" . Mijn been ligging ben
ik nu eindelijk tevreden over :j .

@ Horsiesiii : Ja he :# daar zou je pas toffe plaatjes van kunnen schieten :Y)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 11:45

prachtige paarden die je onder je kont hebt randie! Zeker de tweede :~ die uitstraling! :~

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-10 15:43

hij is tof he :D , vooral zn kleur heeft hij ook mee . Maar blade moet je ook niet onderschatten is ook echt knap, alleen nog
echt een puppy..Wel tof dier voor de toekomst.

Kellywyf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 15:49

Prachtige paarden, en de puppie loopt netjes voor zo'n jong diertje. :o Veel beterschap met je eigen paardje!

Amaretto27

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 16:00

Vet gave paarden!
Wat leuk dat je er nu even op kunt rijden! Kun je altijd mooi weer van leren!

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-10 18:05

Citaat:
Prachtige paarden, en de puppie loopt netjes voor zo'n jong diertje. Veel beterschap met je eigen paardje!

dankjewel :). Hoop inderdaad wel dat ik binnenkort weer met die van mijzelf aan de slag kan!

Citaat:
Wat leuk dat je er nu even op kunt rijden! Kun je altijd mooi weer van leren!

Ik leer er heel veel van :j het blijkt nl dat ook een ZZlicht paard niets vanzelf doet natuurlijk

Rhea

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 07:44

dat doe je heel netjes!

juffie25

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 09:19

hey sabine!!

wat fijn dat je weer paardjes hebt om te rijden ik had ook al even stiekem op je hyves gekeken super joh, je hebt ze mooi aan het lopen.. Leuk he z'n puppy paard...

Hoe is het verder met je paardje??

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-10 09:42

het ging tot nu toe allemaal goed. Was woensdag met gana stappen op het fietspad zit nog een berm tussen en dan de weg ging allemaal goed, maarr ze wordt wat fris dus toen kwam er vanachteren een landbouw ding aan zn grote
.beest flippen. Dus ik haar goed vast gepakt bij het halster andere hand de hengstenketting, spring ze over een greppel, alleen ik had nog vast dus ze kon niet goed landen, ze val dus, rolt door en rende toen los over een wei. Was heeel bang dat ze in galop over het fietspad en de kruising terug naar huis zou gaan want we waren nog geen 100 meter van huis, maar gelukkig kwam ze terug naar me.. DA was op stal en volgens hem valt de schade mee volgende week wordt ze gescand... Ik heb me zelf wel erg goed pijn gedaan, linker arm helemaal verrekt, dus mn les op ruben ging ook van geen kanten ik zat er gewoon jankend op. En ik heb overal bramen prikkels in mn handen en armen die ik nu nog steeds eruit aan het pulken ben.. %) %)

juffie25

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 09:55

auw.. dat klinkt niet echt heel fijn,, maar toch wel fijn dat het allemaal beter gaat!! Hoelang gaat het nog allemaal duren?? Succes met je bramen prikkels.. trouwens al een nieuw thuis gevonden voor muppet?

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 18:46

Ben benieuwd joh, of Gana volgende week weer goed is. Ik hoop het echt voor je.

Ruben is zo wel een stoere bink zeg, op stal vond ik hem maar een sulletje. Maar eigenlijk kun je het niet beter hebben, zo sullig en macho tegelijk!! Wat een gaaf paard, tof dat je van hem mag leren.
Maar Blade is ook zeker leuk, beestje heeft wel potentie, loopt al lekker voor zo'n jonkie. Ook leerzaam, maar dan op een andere manier.

Aileen, je hebt leuke paarden staan, tis dat ik geen dikkere portemonnee heb :Y). Ali was ook erg leuk buiten :j.

MAAAAARRRRRRRR, eerlijk is eerlijk, ik vind Gana echt jouw paardje Sabine, ik vind het een paard dat qua maat en nog meer qua uitstraling en voorkomen perfect bij jou past. Hopelijk kun je je eigen dame ook snel weer oppakken.

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-10 20:26

Pff ja ik vind het ook wel erg spannend moet ik zeggen..! En Gana is ook tof :(:) ! tikkeltje vreemd
af en toe :+ . Maar voor een merrie ook een redelijk patserig type.

Ruben is inderdaad als je hem op stal ziet niet mega spectaculair, idem met Blade. Maar als ze aan
het werk zijn, zijn ze echt ruig :). Is Ruben geen sukkeltje & Blade geen garnaaltje meer.
Maar Ruben is verder niet echt een mega bloedkikker in de omgang maar een ontzettende brave
kroelkip.

Julie18

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 18:55

Als ik zo kijk werd er nogal getrokken aan de teugels. Zie die mond maar. Wilt-ie open doen (2de paardje). Is het teken dat door het getrek het bit in het geheemelte prikt bij een paard. Minder trekken, zou ik zeggen.

Vat dit niet verkeerd op, want je rijdt erg mooi!! =)

boomer123

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 19:01

ik vind het er super gaaf uitzien.
en het paard loopt prachtig.
ik wou dat mijn paard ook zo kon lopen.
en dat ik zo kon rijden.

vilouma

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 20:23

Wat een knapperts zeg :~!

Ik vind foto 1 van dat eerste paardje wat strak ogen, die 2e loopt er super bij zeg!

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-10 10:41

Citaat:
ik vind het er super gaaf uitzien.
en het paard loopt prachtig.
ik wou dat mijn paard ook zo kon lopen.
en dat ik zo kon rijden.

Dankje wel :), maar zo mega goed rij ik niet hoor. Heb nog zat verbeterpunten, maar met goede begeleiding kom
je een heel eind :Y) .

Citaat:
Als ik zo kijk werd er nogal getrokken aan de teugels. Zie die mond maar. Wilt-ie open doen (2de paardje). Is het teken dat door het getrek het bit in het geheemelte prikt bij een paard. Minder trekken, zou ik zeggen.

De paard klappert soms met zijn onderlip dat is wat jij ziet :). Bij dat paard hoef je niet te trekken, denk niet dat
hij dan nog zo lief is voor me.

Citaat:
Ik vind foto 1 van dat eerste paardje wat strak ogen, die 2e loopt er super bij zeg!

ben ik wel mee eens :), hij is nog erg groen en qua buiging valt er nog het een en ander te verbeteren.
Ook was hij hier voor het eerst van huis.

Michel123

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 11:25

randie schreef:
deze vind ik echt ruig!
Afbeelding

Het plezier straalt er van af op deze foto.
Vind je alleen niet dat je langer zou moeten zitten met je been ?

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-10 11:29

hahah ja dat moet inderdaad :o ( heb al op mijn donder gekregen van maverick), ik had nog nooit eerder gereden met wieltjes en was bang dat ik hem anders onnodig in zijn buik zat te porren.. Ik heb mijn beugels overigens nu wel wat langer, ik ben zijn gangen nu wat meer gewend maar moet nog steeds erg opletten dat ik me lang houdt. Maar onnodig prikken doe ik dus niet waar ik wel bang voor was :)

En plezier..Enorm, ik kom elke keer weer met een grijns ( en totaaaaaal afgemat) van Ruben af :D