Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Citaat:ja dat is logisch, maar t zag t zag er zo soepeltjes uit!
. Het lijkt net "echt" alleen de mate van verzameling en dat ik hem niet uit kan zitten verraad dat ik niet ZZlicht ben met hem.Citaat:Ik vind dat je zelf een hele nette houding hebt! Ben jaloers! Geniet van deze leerkans
maar ik ben wat dat
.
daar zou je pas toffe plaatjes van kunnen schieten
die uitstraling!
Citaat:Prachtige paarden, en de puppie loopt netjes voor zo'n jong diertje. Veel beterschap met je eigen paardje!
. Hoop inderdaad wel dat ik binnenkort weer met die van mijzelf aan de slag kan!Citaat:Wat leuk dat je er nu even op kunt rijden! Kun je altijd mooi weer van leren!
het blijkt nl dat ook een ZZlicht paard niets vanzelf doet natuurlijk
. Ali was ook erg leuk buiten
.
! tikkeltje vreemd
. Maar voor een merrie ook een redelijk patserig type.
. Is Ruben geen sukkeltje & Blade geen garnaaltje meer.Citaat:ik vind het er super gaaf uitzien.
en het paard loopt prachtig.
ik wou dat mijn paard ook zo kon lopen.
en dat ik zo kon rijden.
, maar zo mega goed rij ik niet hoor. Heb nog zat verbeterpunten, maar met goede begeleiding kom
.Citaat:Als ik zo kijk werd er nogal getrokken aan de teugels. Zie die mond maar. Wilt-ie open doen (2de paardje). Is het teken dat door het getrek het bit in het geheemelte prikt bij een paard. Minder trekken, zou ik zeggen.
. Bij dat paard hoef je niet te trekken, denk niet datCitaat:Ik vind foto 1 van dat eerste paardje wat strak ogen, die 2e loopt er super bij zeg!
, hij is nog erg groen en qua buiging valt er nog het een en ander te verbeteren.
( heb al op mijn donder gekregen van maverick), ik had nog nooit eerder gereden met wieltjes en was bang dat ik hem anders onnodig in zijn buik zat te porren.. Ik heb mijn beugels overigens nu wel wat langer, ik ben zijn gangen nu wat meer gewend maar moet nog steeds erg opletten dat ik me lang houdt. Maar onnodig prikken doe ik dus niet waar ik wel bang voor was