Geweldig mooie foto's! Heb de konikpaardjes ook n keer gevoerd hier bij mij in de buurt, loopt een hele kudde en de moeders met veulens kwamen gewoon naar me toe, kon ze aaien, maar toen de hengst kwam aangerend ben ik er ook maar vandoor gegaan dat was me iets te link.... Maar wel schitterende dieren om te zien:D
WAUW wat een prachtige foto's heb je gemaakt van een mooi stuk natuur!!!!!!
xLindsayx
Geplaatst: 06-08-10 19:58
echt prachtige fotos.! wat takelen die hengsten elkaar toe he. al die litekens bij die ene hengst.
Fox4u
Geplaatst: 06-08-10 22:26
wat een mooie foto's!!!!!!!
SusanW
Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-10 11:33
Bedankt voor alle leuke reacties!
PrimaDonna_
Geplaatst: 07-08-10 11:54
Ontzettend gaaf zeg om die dieren zo te zien! Heerlijk dat ze nog lekker wild zijn, die hengsten hebben soms ook flinke littekens zeg. Erg mooie foto's, mijn complimenten
Leuk hoor!!! Ik heb dat ook eens gehad..was ergens bij wassenaar in de buurt ofzo ik weet niet precies hoe het daar heet.... we gingen er bij mijendael in maar het heet net ff anders al waar ze staan. daar zijn fjordenpaarden....ze lopen zo langs je en een kon ik gewoon aaien in de hals en op de rug die kwam echt met opzet naar me toe lopen. ik wil daar ook nog wel eens heen om foto's te maken.. maar t valt heel erg mee hoe wild ze zijn hoor, je kan zelfs ook je eigen paarden bij zoeits laten zetten of er 1 van daar kopen eens in de zoveel tijd...viavia ken ik iemand die haar paardje daar vandaan had maar hoe je dat doet weet ik niet, en ze zien vaak mensen langs lopen natuurlijk. Maar is zeker gaaf om te zien hoe ze daar leven zo zeg maar.