Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
nathalie2302 schreef:Nassie schreef:Waar zijn zijn manen?
Maar wat een geweldige lieve, leuke, mooie, vrolijke foto's weer!
Heerlijk genieten om naar te kijken!
Weet niet of je je nog herinnert dat P.C. eerder wel eens schuurde en de DA had het dan over 'zweetschuren' omdat zijn manen zo dik/zwaar/dicht waren. (het broeide dan dus gewoon op de huid). Het was altijd heel moeilijk om dat te behandelen maar omdat zijn manen nu eenmaal zoooooooooo lang waren, kon ik er niet toe komen om het eraf te halen. Toen we hem teruggehaald hadden nadat hij 5 maanden verkocht was geweest, waren zijn manen heel veel korter dus nu hij echt vreselijk begon te schuren met warm weer, had ik er minder moeite mee(al deed het toch nog pijn)...heb dus, dat wat resteerde, eraf geknipt. P.C. zelf vond het overduidelijk heerlijk en Cayleigh vindt het prachtig want die wil er nu een Fjordenboog van maken als het wat langer is..(weet alleen niet of dat gaat lukken want zijn kam is zo vreselijk dik (zag je pas echt nu het eraf is, had nog nooit eerder zoiets gezien)

Nassie schreef:nathalie2302 schreef:ik ook en ach, hij heeft ook wel een lekker nekkie..mag best gezien worden
Ik laat de foto's maar niet aan Tinkerbell zien, anders wilt ze gelijk met PC daten
)
Woon er net naast.
Of gewoon vaak op vakantie gaan. haha.
Leuke beschrijving ook 
Elinaa schreef:PB had al eerder een fjordenboogcoole poown staat uiteraard alles.
maar was Cayleigh ziek?haar pyama is niet roze! Verder is het gewoon weer meegenieten vanaf de foto's.

Pien_1 schreef:Wat een leuke foto's van die meiden!
Heerlijk rijden is het daar, ik woon een dorpje verder dan Diever, en rij vanuit de achtertuin zo het bos in.
Dat is elke keer weer genieten, die mensen met die fjorden zie ik heel vaak vanuit mijn huis voorbij komen.
). Ik meende dat ze daar in de buurt op de camping stonden en niet in de buurt woonden. Jij woont dus ook al zo lekker...heerlijk zeg!