Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sk4t3r schreef:Jakkes, ik heb een keer mijn lip zo open gehad en dat was al geen pretje
ik hoop maar dat het goed is hersteld...jakkie..
Joyce schreef:Arg.. Ziet er erg pijnlijk uit..
Toch staan er in je profiel foto's van rijden zonder cap? Vrij recentelijk, want ze was drachtig, en op bokt stond op 09-06-03 de foto's van het veulen? Of heb ik dat zo mis?
Citaat:ik ben laatst in de cross gevallen en toen ik wilde opsteigen sloeg mijn paard kei hard met haar hoofd tegen mijn hoofd met daarop mijn supersonische paddestoelen cap
resultaat ------> hersenschudding, dus een cap beschermd niet altijd
Cowgirl schreef:Citaat:ik ben laatst in de cross gevallen en toen ik wilde opsteigen sloeg mijn paard kei hard met haar hoofd tegen mijn hoofd met daarop mijn supersonische paddestoelen cap
resultaat ------> hersenschudding, dus een cap beschermd niet altijd
Als jij je supersonische paddestoel niet op je hoofd had had je hier misschien helemaal niet gezeten.
Dankzij je cap is de schade beperkt gebleven tot een hersenschudding.
Lisette"]
[quote="Joyce schreef:Arg.. Ziet er erg pijnlijk uit..
Toch staan er in je profiel foto's van rijden zonder cap? Vrij recentelijk, want ze was drachtig, en op bokt stond op 09-06-03 de foto's van het veulen? Of heb ik dat zo mis?
Ethelate schreef:Ik rij zomers alleen met cap als ik naar buiten ga, omdat ik helemaal geirriteerd voorhoofd krijg van mijn cap. Maar als ik dit zie weet ik niet wat ik moet kiezen...