DA is vandaag weer geweest om op mijn aanraden het loszittende stukje huid maar weg te snijden. mijn idee erachter was.. Als het stukje na ruim 3 weken niet aan het been geheelt is, lukt dat erna ook niet meer. Ik mocht van de Da kiezen tussen het stukje wegsnijden en weer rust (nu met wandelen erbij) of rustig aan opbouwen, zonder verband. Met het idee dat het los zittende stukje er vanzelf af zal sterven. Dat laatste durfde ik niet. Het idee dat ze zich stoot oid en vervolgens dat stukje huid verder laat scheuren..... Zijn we beide niet mee geholpen..
Over 10 dagen gaat het verband eraf en zal ik beoordelen hoe het is en adh daarvan contact opnemen met de DA of hij wel of niet moet langs komen
Jeetje Kim, wat een verhaal! Je treft het niet! Hoe gaat het nu met haar?
kimmie88
Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-10 16:03
Vandaag weer het verband vervangen. De wond is dicht. Nu nog 5 dagen onder het verband. De huid is namelijk wel dicht, maar nog rood. Zodra deze wit/lichtroze is, mag ik gaan opbouwen. Zo snel als nu had ik het niet verwacht.
Mir_horses
Geplaatst: 22-08-10 20:05
Pfoe meid.. ik kan volledig met je meevoelen. Dus kom hier gerust je hart luchten. Zo kunnen mensen toch je weer even moed inpraten. Ik hoop dat ze snel weer herstelt is.
Ik zal helaas ook een jaar moeten wachten totdat ik weer iets met mijn paard kan doen. Hij staat al meer als 5 weken in de kliniek. In de wei is hij getrapt door een ander paard.. vol op zijn ellebooggewricht. Resultaat was dat er 3 fracturen in zitten. Hij is 4 weken geleden geopereerd en is er een plaat in gezet. Helaas mag hij niet vervoerd worden, dus ik kan hem een paar keer in de week zien.. revalidatie gaat laaaang duren. Dus .. ik voel met je mee!! Sterkte..
Jezus... 7Jij dan ook heel veel sterkte. bah, dat van jou is nog erger, zeg... Dacht dat ik al pech had met langzaam helende wonden ed. Maar toch liever dit dan een breuk.. Heel veel succes. Geef je paard maar een knuf van mij...