Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sannah schreef:Zodra zijn hoofd een beetje naar beneden kan en ik heb een galopknop dan geef ik een gil.Gaaf hoor Katja, je zit best wel te glunderen en dat kan ik mij voorstellen.
Als jullie er klaar voor zijn, hoor ik het wel
vilouma schreef:Gas doet het eigenlijk heel goed voor zo'n jong paard. Merk ook dat hij het fijner vindt zonder de longe eraan.Dat ziet er goed uit ! Voorruitknop zit er duidelijk op,dus een goed begin! En dat is toch echt het halve werk !
Berdien schreef:Ik vind die laatste foto ook prachtigTja, wat moet je daar nou over zeggen?
GAAF!!!!!![]()
Het ziet er zo fijn en ontspannen uit, en Co doet het zo ontzettend goed.
De laatste foto zegt voor mij alles, er straalt zoveel vertrouwen uit die foto
Margreet schreef:Valt het op?Wat goed!! 't spat van 't scherm dat je blij met 'm bent! En terecht!
Bellatrix schreef:Heerlijk, het is toch speciaal om als eerste erop te zitten.Hij ziet er goed uit.
En zo te zien pakt hij het allemaal makkelijk aan.
Lekker gevoel om het zelf te doen toch?
youngster schreef:Ik ben ook reuze benieuwd.Wat een superbraaf en tof paard!!
Helemaal leuk, ben benieuwd hoe hij zich verder gaat ontwikkelen.
fokfanaat schreef:Ik vind het ook enorm leuk om zelf te doen, is lang geleden dat ik er eentje zelf zadelmak gemaakt heb.wat doet hij het goed en wat leuk dat je het toch zelf hebt kunnen doen. fantastisch.
Gwen schreef:Hij heeft inderdaad helemaal geen spanning en doet alsof we dit al járen doenWat gaat hij snel vooruit, joh! En na het afstappen kijkt hij alsof het allemaal de normaalste zaak van de wereld is!
Belker schreef:Wanneer ga jij een rondje?Knappe Co![]()
Katja het was genieten zoals je met hem rondreed.
Lilliputter schreef:Dank je.Dat ziet er goed uit zeg!! Wat doet hij het goed
Annash schreef:Dat denk ik ook, het is nu al iedere dag een feest om met hem bezig te zijn.Marijke... daar ga je een ontzettend fijn paard aan krijgen!!
RedPassion schreef:Dank je.Wow, wat gaat dat goed zeg! Daar zit zichtbaar vooruitgang in.Heel fijn, succes verder!
Georgette schreef:Ik glunder helemaal voor zoveel positieve woorden.Wát een gaaf dier zeg Katja! Heel veel plezier en succes samen, maar dat komt vast helemaal goed!
Ibbel schreef:Thanks!Wat ziet dat er goed uit!
Unwritten schreef:Het is op sommige momenten al net een echt paard maar het volgende moment is het weer echt een guppie.Zo ziet hij er helemaal volwassen uit! Die foto als je er net af bent is aandoenlijk, hij kijkt echt als: "Baas wat doe je nou op de grond?"
Maar wat pakt hij het goed op zeg!
sammy1 schreef:Valt het op?ziet er super uit.
je straalt ervan.
Engeltje schreef:Live is hij nóg veel leuker.Wow Katja, t geluk straalt er vanaf! Geweldig om naar te kijken
smout schreef:Hij is echt super zoet.wat super !!! Leuk man wat is ie braaf. Ziet er goed uit hoor..
Mootje schreef:Dank jeWat doet Co het super! Hij is echt enorm leuk, en wat is hij braaf
Getup schreef:Hij heeft echt tijd nodig gehad om aan de singel te wennen maar nu is hij zo vreselijk zoet en vol vertrouwen. Nu zo houden.Zo, hij ziet er echt fijn uit! je hebt lekekr de tijd genomen om hem voor te bereiden en dat was het absoluut waard, nu alles zo rustig en "makkelijk" gaat.
Hij let wel op je, maar blijft relaxed.
Prrrr schreef:Je bent de allerknapste vergetenCo is de allerliefsteleukstemooiste
En ik ben blij dat-ie zijn puppiehoofd houdt.
Eleonoor schreef:Bedankt.Zoooo, die is super braaf. Leuk Katja
Nikka schreef:Klopt.Gaaf hoor! Is dit in Maartensdijk, achter de Mauritshoeve?
Bar schreef:Daar heb je helemaal gelijk in. Hij vond het in het begin (nog voor er een zadel op ging) echt heel spannend als ik met het krukje ernaast stond maar daar is hij gelukkig inmiddels aan gewend.Gave foto´s! Veel plezier nog met je puppenpaard!
En dat je met een krukje opstapt heeft alleen maar voordelen.
Lielle schreef:Heel tevreden ruiter is een understatementhet ziet er top uit Katja, heel tevreden paard en ruiter
Fortuna22 schreef:Dank je Fortuna. Het feit dat het allemaal zo relaxed gaat is mede te danken aan jouw hulpToppertjes!!![]()
Hij deed het weer zo fijn vandaag.Voor de eerste keer los en hij bleef super relaxed.Toen hij eenmaal door had hoe het moest liep hij zo fijn!
Maar dat is wel dankzij alle goede voorbereidingen van Katja!(mag ook wel eens gezegd worden toch!?)
orienta schreef:Hij gaat natuurlijk altijd zo braaf zijnZiet er leuk uit katja en wat fijn dat hij (nog)zo braaf is!
Kajanus schreef:Ik vind het ook wel een beetje dapper van mezelfWat ziet dat er super braaf uit echt heel leuk.
Je hebt echt profijt van al je voorbereidingen. En nogmaals ik vind het superdapper van je.
pantarhei schreef:Dat dachten we volgens mij ook beiden.super Katja, wat is die lekker aan het lopen! Een na laatste fotot en laatste vind ik het gaafst, de een na laatste kijken jullie allbei 'knap he?!'![]()
Fien1 schreef:Dank jeinderdaad; op de een na laatste foto kijken jullie allebei zo trots; leuk!
Veel plezier samen..
KarinvdM schreef:Daar ben ik ook zo ontzettend blij mee.Super Katja, heel fijn dat hij het zo braaf doet allemaal.
Olympia schreef:Dat moet je ook zeker komen doen.Wat ziet het er zo ontzettend gaaf uit..
Die moet ik volgende week ook even echt komen bewonderen hoor
Oscar schreef:Het is zo fijn als ze goed aanpakken dan kun je als ruiter ook netjes blijven.Jullie gaan goehooooeeeeddddd
Het ziet er allemaal super uit, lekker relaxed, geen geruk en gepluk..... helemaal top
Die blije koppies van jullie samen zijn helemaal geweldig, je bent met recht trots op jullie als setje!
Neonlight schreef:Weet je nog hoe lelijk hij was?Wauw Katja, dat pennypaardje van jou is wel ontzettend knap zeg! Wat zijn jullie een fijne combinatie, wat gaat dat lekker zeg.
Ods schreef:Dat had ik een week geleden niet durven dromen dat ik al los door de baan zou gaan.En zo ben je ineens los! Gaaf Katja, het ziet er super uit!!
Dyonne schreef:Het voelde ook heel fijn aan.Wow, wat geweldig zeg.
Co pakt het echt top op.
En wat ziet het er fijn uit!
Sabin_e schreef:Hij is inderdaad ontzettend lief. In de omgang kun je geen fijner paard wensen.Wauw daar ga je een fijn paard aan krijgen KatjaZiet er heel goed uit. Wat een ontzettend lief paard!
Mickey schreef:Over een jaartje een rondje duinen doen?Wat ziet er dat goed uit!
Echt super joh!
Wat een stoer dier is het toch!
TessaVB schreef:Lijkt me gezelligWauw, hij is echt heel mooi!
Ik kom gauw een x langs.
_Jessie schreef:Die vind ik ook geweldig, zo kijkt hij tot nu toe iedere keer als ik afstap.Jaaa broertje![]()
Volgens mij is het echt een tweeling hoor katja(op de bles na)
Hij gaat het super fijn doen zie ik al!
Proficiat dat je hem toch zelf hebt beleerd!
Ik vind deze zo liefhttp://lh5.ggpht.com/_pcUQBahobIY/TExh9 ... 20copy.jpg
LuvdaTossa schreef:Voorlopig blijven we het nog maar even zo doen.Aaaah wat een lieverd zeg!
Lekker neus eruit en ontspannen rondjes rijden
_Lorette_ schreef:Paps heeft een goed karakter meegegeven.Super om deze foto's te zien!
Co doet het geweldig.(Wat een fijn karakter!) Maar ik vind het ook heel dapper van jou dat je het zadelmak maken toch aandurft.
WoodySan schreef:Beugels gaan op m'n springzadel niet langer maar ter zijner tijd zal er wel een dressuurzadel komen.Altijd leuk je eigen paard beleren!
Straks je beugels wat langer als alles vertrouwd is en dan gaan met die banaan!
Mooi beestje hoor!