Mijn nieuwe aanwinst, Showtime zijn nieuwe vriend!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Showtime_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-10 18:21

eigenlijk was ik van plan niet meer op jullie te reageren maargoed, wil toch even wat rechtzetten.

Vero mocht M maar is toen verkocht, en was niks geen ongeluk.
Ik heb wel Z gereden

Dus het komt erop neer dat je een erg grote fantasie hebt, en wie ben je eigenlijk dat je zo geintresseerd bent in mijn verleden?

En ja wij gaan de Z halen omdat we dat kunnen!! Ik zal je een bericht sturen als het zo ver is.

jasperlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 19:26

Mooi paardje!

Leuke combinatie ook!!

claudianoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 19:28

wat een vervelende reacties. ook die opmerking over de politie is erg flauw.

Ik vind dat je een mooi paardje heb, moet idd nog wat spier op. Hij ziet er mooi lichtvoetig uit. Veel succes met de wedstrijden

Simone_40

Re: Mijn nieuwe aanwinst, Showtime zijn nieuwe vriend!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 19:53

Kunnen we even on topic blijven dames?
Ik vind het wel een aardig paard (beetje korte beentjes), al kun je de beweging van het paard natuurlijk op deze foto's niet goed beoordelen.
Ik denk dat het een leuk amateurspaard is. Bij de categorie Z houdt het echt wel op, maar dat geeft helemaal niets. Het gaat er om of je plezier van je paard hebt, toch? Buiten dat is het ook belangrijk of behalve het paarde, ook de ruiter op Z niveau kan presteren.

Snoekiej

Re: Mijn nieuwe aanwinst, Showtime zijn nieuwe vriend!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 20:17

Zo op de foto's vind ik het ook geen paard met potentie voor het hogere werk, maar wie weet.
Ik vind het wel een mooi paard en je rijd hem netjes!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 21:02

Slotje voor overleg.

En het slotje blijft ook definitief. Persoonlijke vetes horen niet uitgevochten te worden op bokt. Deze discussie is overigens ook verwijderd vanwege beschuldigingen over en weer.