Fijn om te lezen dat het toch helemaal goed gekomen is. Ze is prachtig om te zien.
Mag ik vragen met welke optoming je haar nu beleert? Mag ze wel druk op de neus hebben bijvoorbeeld en kan ze een bitje in? Puur nieuwsgierigheid hoor.
Sammielola13
Geplaatst: 18-07-10 12:15
wat een leuk paard leuke tekening op t hoofd ook !
Ik heb haar altijd erg mooi gevonden! Wat een schitterend dier, en er is heel wat verbetering te zien!
Doorzetter
Geplaatst: 18-07-10 14:22
Wat is het ook een vechtertje!
Fijn om te horen dat het goed met haar gaat
_Mariskaa
Geplaatst: 18-07-10 16:00
Ze ziet er echt geweldig uit. Knappe meid is het geworden.
myquitte
Geplaatst: 18-07-10 19:35
ik heb jullie al van vroegtijdig gevolgd, en ik heb zeker bewondering voor jou en je prachtige meid! wat ziet ze er goed uit zeg! ze glimt en ze ziet er gelukkig uit. geweldig!!!
Toppertjes!!!! Knappe merrie is het! En ze is al een stuk minder puppy!
NienSCHaap
Geplaatst: 18-07-10 23:12
Wat een schoonheid had wel eens wat gelezen over haar, super dat het beter gaat. echt een lekker dier om te zien
Lessie
Geplaatst: 19-07-10 00:12
Wooow, het ziet er goed uit! pagelle is echt prachtig
Elienee
Geplaatst: 19-07-10 00:31
ik vind het ontzettend spijtig dat deze merrie een scheef neusje heeft, wat was ze anders perfect geweest, qua uitstraling, gangen en bouw! maar toch mooi paardje! het neusje is mooier geworden. Heeft ze een zusje of een broertje?
ik vind dat haar neus sinds de operatie een heel stuk beter is. ze ziet er in elk geval fantastisch uit. hopelijk volgen er snel nog nieuwe foto's van haar
Wat is Pagella toch een lief eej! Foto's zijn ook leuk geworden hoor Amber We moeten binnenkort nog maar eens een keertje afspreken hoor .. Dat ik jullie kant op kom met of zonder Jacyntha maak mij niet uit
Hoi Buster! Nog sterkte met het verlies van je paardje.. Dr gangwerk is inderdaad leuk. We zijn benieuwd hoe ze zit.. Lengte in haar lichaam valt in het echt iig reuze mee. Foto's vertekenenaltijd toch nog een stuk..
zonneke1977
Geplaatst: 19-07-10 16:19
Ik ben nog niet zo lang op dit forum, kan je in korte lijnen even uitleggen hoe het komt dat haar neus scheef staat ?
Wel echt super dat jullie haar toch houden, bij vele anderen zou het niet waar zijn.
Ze is zo speciaal qua aftekeningen Echt een uniekje