Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
WenK schreef:Precies. En ik zeg je eerlijk; ik heb juryleden gehad die zeiden dat ik geen winst reed omdat ik met een tinker reed en dat geen sportpaard was, maar ik heb ook juryleden gehad die zeiden: goh wat knap voor een tinker, doe maar een 7 (of een 8) op een oefening doe eigenlijk (m.i.) niet meer waard was dan een 5 of 6. Heft mekaar mooi op...
Schimpje schreef:Wilde net zeggen dat ik die opmerking van Chaatje een beetje jammer vind. Start nu binnenkort ook Z1 met een tinker(hengst), maar vind dat niet knapper of betere prestatie dan met mijn vorige KWPNer. Die was door zijn karakter moeilijker naar het Z te rijden dan de tinker. Dat jury's het niet willen zien is onzin, als jij je paard correct voor elkaar hebt krijg je je punten wel. En dat mist er bij behoorlijk wat tinkers aan, en gooien ze het maar op "de jury houdt niet van tinkers.." Beetje jammer allemaal..
Qua beweging heb je gelijk, maar een rijpaard moet je net zo hard trainen als een tinker, en doet ook net zo hard zijn best ervoor.