Hij vermaakt zich momenteel erg goed op de wei, hij word al goed rond haha

Isis_Quinto schreef:Ik heb jullie ook al op hyves gezien.
Echt ik heb een fjord nog nooit zo mooi zien springen.!
Echt een top combinatie.!:D
Dank je wel
Fjordy kan gelukkig, als hij zin heeft, leuk springen !_tarja_ schreef:Jeetje wat ontzettend knap zeg! Heb echt respect voor jou en Fjordy dat jullie zo hoog durven springen en het ook zo goed doen. Balen dat je even een dipje hebt, maar daar komen jullie echt wel uit! Ik weet hoe moeilijk het is om te springen inmiddels en hoeveel lef en vertrouwen je ervoor nodig hebt! Echt mijn complimenten!
Als mensen zeggen dat Tarja wel leuk springt voor een fjord, roep ik altijd gelijk dat er een meisje verderop in Nederland B paarden springt met haar fjord! Die geloven dat dan bijna niet
Echt super leuk berichtje
Dank je wel !! Hij krijgt nu lekker rust, en hopelijk komen we er wel weer uit !! Het vertrouwen is idd af en toe weg, en dat is wel echt nodig op deze hoogte. Maar het komt vast goed
. Wat super leuk ook, dat je ons noemt tegen mensen 
PolleMaster schreef:Fjordyyyyyyyyy!
Je gaat dus na een pauze wel weer gewoon verder crossen? Helemaal top
Ik moest trouwens bij de eerste foto vd springles(?) echt kijken, huh waar springen ze nou over heen
en die demo van fjord 2010 was bij mij in het dorp, sprong je daar toevallig ook een slootje?
Jaa, het is wel de bedoeling hoor ! Wil graag naar NK
!!!!Sprong idd een slootje
Was je daar ?!bento_sweet schreef:JEZUS, wat een mooi duo zyn jullie, echt super mooie fjord heb je, hahahahahah geniale naam ook! echt wauw, !
Whahaha jaa orgineel vooral

en misschien dat ze nog plastic blokjes geleend hadden en balken ofzo, maar dat slootje iig, haha.