Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
birken187 schreef:Vraag eens aan die amerikaanse amazone of ze het grappig vond ,toen ze wakker werd ,of aan al die anderen die een ongelukje hadden zonder cap.maar je hebt wel een heel mooi paard en dat is geen grap.Op wedstrijden draag je toch wel een cap.
birken187 schreef:Vraag eens aan die amerikaanse amazone of ze het grappig vond ,toen ze wakker werd ,of aan al die anderen die een ongelukje hadden zonder cap.maar je hebt wel een heel mooi paard en dat is geen grap.Op wedstrijden draag je toch wel een cap.
)
Miepie1980 schreef:birken187 schreef:Vraag eens aan die amerikaanse amazone of ze het grappig vond ,toen ze wakker werd ,of aan al die anderen die een ongelukje hadden zonder cap.maar je hebt wel een heel mooi paard en dat is geen grap.Op wedstrijden draag je toch wel een cap.
Als je even in haar profiel had gekeken had je daar het antwoord kunnen vinden. Ja ze draagt een cap op concour, of een hoedje in de Z.
Lijkt me ook vrij logisch aangezien dat verplicht is. Maar goed....
TS: super mooi beestje. Aangezien hij hengst is vraag ik mij af wat daar de reden van is. Hebben jullie dek ambities met hem?

tahnee1987 schreef:birken187 schreef:Vraag eens aan die amerikaanse amazone of ze het grappig vond ,toen ze wakker werd ,of aan al die anderen die een ongelukje hadden zonder cap.maar je hebt wel een heel mooi paard en dat is geen grap.Op wedstrijden draag je toch wel een cap.
nou je kunt wel een beetje doordraaien nu maar ik draag eigelijk nooit een cap met rijden thuis.
waarom......omdat ik het gewoon oliebol vind zitten. en dat is gewoon mijn eigewijzigheid.
op concour ben je natuurlijk verplicht.
daar heb ik geen keus.
maar thuis bepaal ik het zelf.
en draag ik het niet.