Springwedstrijd met Shetlander zorro!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 22:05

solina schreef:
volgens mij effe googelen en dan kun je dat lezen.enee lijkt me dat sam ver onder die twee keer eigen gewicht zit he...
bedoel ook 2x zijn eigen gewicht trekken he voor we hier scheve opmerkingen krijgen.daarmee bedoel ik dat hij ook wel 40 kilo dragen kan en 60 ook.maar goed.
zou leuker zijn als iedereen gewoon aardig is,op de foto is te zien hoeveel plezier sam hiermee heeft en zoals ze al zij blijft ze hier ook niet mee door gaan.

Is het mogelijk iets duidelijker te typen? Correcte zinnen etc.

Verder blijven wij volgens mij echt wel aardig, geef alleen mijn mening..En daar is niks onterecht van.

solina

Re: Springwedstrijd met Shetlander zorro!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 22:07

type nu eenmaal zo sorry tik altijd verkeerd.dan lees je niet he..
mening zeggen mag eker wel ja maar zo heel vriendelijk vond ik het niet,en op de feiten hoef je ze niet te drukken.
das mijn mening

solina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 22:08

;)

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 22:14

Oké _O-
Dus ik mag jouw bericht niet lezen.. Duidelijk :D

solina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 22:17

als het je iriteert moet je et niet lezen nee is alleen maar dom om er dan op te reageren.
sta je trouwens altijd zo scherp

solina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 22:22

mag het dan nu weer over ts haar foto,s gaan .
is voor haar stuk leuker .

Okky

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 22:31

mensen, als je ziet hoeveel plezier die pony heeft, zeur dan niet, als de meisje echt te groot was zou een shetlander allang geweigerd hebben ofzoo,en zo veel te groot is ze ook weer niet, haar benen komen net onder de buik uit, genoeg mensen die zelfs wk springen willen een Dpony, anders mag je niet meedoen, maar die mensen zijn ook veel te groot! ga daar eerst maar commentaar opleveren, want die ponys moeten ook nog over de 1,20/1,30 komen!

solina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 22:33

Okky schreef:
mensen, als je ziet hoeveel plezier die pony heeft, zeur dan niet, als de meisje echt te groot was zou een shetlander allang geweigerd hebben ofzoo,en zo veel te groot is ze ook weer niet, haar benen komen net onder de buik uit, genoeg mensen die zelfs wk springen willen een Dpony, anders mag je niet meedoen, maar die mensen zijn ook veel te groot! ga daar eerst maar commentaar opleveren, want die ponys moeten ook nog over de 1,20/1,30 komen!

goed gezegt.

Forcalquier

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 22:37

Vind het er hardstikke leuk uitzien hoor, en dat je een tikkeltje te groot bent heb je zelf ook al ingezien.
Je hinderd Zorro zo te zien niet en volgens mij is hij er ook niet beroerd onder (zie wel eens anders hier op bokt, en dat terwijl de maten meestal wel oké zijn) Zorro straalt plezier uit en jij kunt er ook wat van :D
Ga maar rustig op zoek naar een grotere pony en zorro vind vast een leuk ruitertje.
Ik had je zo mijn dochter van 6 aangeboden maar denk dat de afstand nogal problematisch word ;)

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 22:50

Altijd hopeloos als ''vrienden'' gaan reageren, laat de ts zelf reageren.. Jammer dat je zo'n plaat voor je hoofd hebt Solina..
Zonde.. Zal ik nu dan weg gaan ;)

Samsa11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-10 23:14

ZusJacobs schreef:
Altijd hopeloos als ''vrienden'' gaan reageren, laat de ts zelf reageren.. Jammer dat je zo'n plaat voor je hoofd hebt Solina..
Zonde.. Zal ik nu dan weg gaan ;)

Jaa maar je overdrijft ook hoor jij bent de enige die moeilijk er over doet :Y)
En solina is inderdaad mijn alleeeer beste vriendin dusja logish hé *D
En de rest ken ik n iet eens dus.

HRE

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 14:52

en jaaaahoor altijd dat gezeur :')
Ik vind het er wel stoer uitzien! ;)

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 14:58

HRE schreef:
en jaaaahoor altijd dat gezeur :')
Ik vind het er wel stoer uitzien! ;)

Het is geen zeuren, TS is gewoon te groot, maar als zij zegt dat het kan dat weet ze zelf toch het beste!

Calimero_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 15:08

Citaat:
Verder blijven wij volgens mij echt wel aardig, geef alleen mijn mening..En daar is niks onterecht van.

Als je alleen je eigen mening wilt geven dan is het nu toch klaar?
Of ze iets met je mening wil doen moet ze zelf weten.
Ik vind dat je er niet op door moet gaan.

Verder vind ik dat ze inderdaad iets te groot is, maar het lijkt niet of hij er last van heeft.
Misschien dat als ze er jaren op door zou rijden wel, maar dat is ze niet van plan.

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 15:11

KimENlinda schreef:
Citaat:

Als je alleen je eigen mening wilt geven dan is het nu toch klaar?
Of ze iets met je mening wil doen moet ze zelf weten.
Ik vind dat je er niet op door moet gaan.

Verder vind ik dat ze inderdaad iets te groot is, maar het lijkt niet of hij er last van heeft.
Misschien dat als ze er jaren op door zou rijden wel, maar dat is ze niet van plan.

hoe kun je dat nou van foto's zeggen dan? het is niet aanvallend bedoelt tegen TS, maar gewoon een algemene vraag?

Calimero_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 15:15

Citaat:
hoe kun je dat nou van foto's zeggen dan? het is niet aanvallend bedoelt tegen TS, maar gewoon een algemene vraag?

Dat kun je inderdaad ook niet op foto's zien.
Daarom zeg ik ook het 'lijkt' en niet het is zo.
Wat ik op de foto zie is een pony die het erg leuk vind om te springen en niet uit evenwicht word gebracht oid.

gonnyvdz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 15:18

leuke foto :) je ziet dat jullie er wel lol in hebben

alleen jammer dat je topic zo wordt ..

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 15:20

ZusJacobs schreef:
Oke, maar weetje. Er bestaat ook zo iets als toekomst, soms moet je verder kijken dan je neus lang is.. wat dacht je van de schade die NU misschien niet zichtbaar is maar later pas zichtbaar wordt..
Daar moet je voor oppassen.. Jammer als mensen dat niet willen 'weten', leuk dat zij lol heeft, hopelijk krijgt de pony later geen ernstige rug problemen..

Er zijn ook zat mensen die wel op hun pony-paard passen, en ook de rug en de benen verzieken. En daar is vaak echt wel wat van te merken, en hier zie ik alleen maar een pony die lol heeft in wat ie doet. En de meeste paarden-pony´s die een te zwaar iemand op zich hebben, hebben lang niet zoveel lol.

@TS: geweldige foto's en een leuke pony <3 ! Lekker verder oefenen en springen! Veel plezier nog samen :D

Lisan89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 15:21

gonnyvdz schreef:
leuke foto :) je ziet dat jullie er wel lol in hebben

alleen jammer dat je topic zo wordt ..

En daarom; zeg ik gewoon dat ik het leuk vind!
TS heeft ook het leven van Zorro gered, en is op zoek naar een grotere pony!
What's the point :+

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 15:27

Ik vind je ook te groot, waardoor je dat ook op de springfoto's ziet je zit teveel rechtop met springen. ;)
Maar daar wil je niets over horen, denk alleen dat mensen hier het beste voort hebben met je pony en denk er is overna dat je er schade aan kan brengen.

Ik vind het wel goed dat je opzoek bent naar een grotere pony, alleen kan je deze dan niet even laten staan?

Verder ziet het er leuk uit. :)

Samsa11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-10 15:50

We hebben net op een pony gereageerd morgen gaan we kijken, Ik ga er heus niet tot mn 20 ste op rijden hoor.
Ik zit nu in het 1e maar ben wel de kleinste van de klas dus zo groot ben ik niet.
Maar nog is voor de duidelijkheid ik heb in het voor stukje gezet datik geen commentaar over mn grote wil.
Willen jullie daar rekening mee houden.
Ik weet heus wel wat ik doe.
En anders vind ik het natuurlijk geen leuk topic meer het gaat om de pony niet om mij :P

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 15:52

Dat je de kleinste bent van de klas wilt niet zeggen dat je erop past. :)

Prima als je weet wat je doet. Hopelijk luister je wel naar ons, de gewrichten van je pony gaan aan de knoppen als je zo blijft rijden, ookal is het maar voor een halfjaar bijvoorbeeld.

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 15:54

solina schreef:
volgens mij effe googelen en dan kun je dat lezen.enee lijkt me dat sam ver onder die twee keer eigen gewicht zit he...
bedoel ook 2x zijn eigen gewicht trekken he voor we hier scheve opmerkingen krijgen.daarmee bedoel ik dat hij ook wel 40 kilo dragen kan en 60 ook.maar goed.
zou leuker zijn als iedereen gewoon aardig is,op de foto is te zien hoeveel plezier sam hiermee heeft en zoals ze al zij blijft ze hier ook niet mee door gaan.

Juistem.. Trekken.. dat betekend nog niet dragen..

Ts is te groot. maar ze is al met een andere pony bezig, dus heeft verder niet zo veel nut..

Elpharo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 16:01

Hoi hoi, weer even on topic- wat een leuke foto's. Ik zie ook een blije pony die lol heeft in wat hij doet. Ik wens jullie nog veel plezier toe. Ik weet eerlijk gezegd niet of ik nog 70 cm zou springen (behalve heeeeeel af en toe), want dat is best een aanslag. Maar verder vind ik je er niet heel veel anders uitzien dan een volwassen lange man op een Ijslander. Succes met de zoektocht naar een nieuwe pony! Ik hoop dat je straks een leuke ruiter voor je uk kan vinden die ook wil springen, als hij dat zo graag doet :)

DoubleD_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 16:52

Ik vind jullie echt geweldig!
Ik heb zelf ook een shet waar ik ook nog af en toe eens mee ga rijden. :D
Die pony geniet er absoluut van! ;)
Jull (mijn shet) heeft ondertussen al een paar maanden een leuk verzorgmeisje waarmee hij keurig zijn proefjes loopt op wedstrijd. :)
Ikzelf ben 1.55m en spring met hem nog af en toe een parcourtje van 70 cm foutloos rond. :)
Camille (het verzorgmeisje) spring 1m rond met Jull die zelf 1.05 hoog is :)
Die belachelijke reacties dat zij te groot is gaan er ECHT wél over.
Ze zit er netjes op en ze hebben allebei super veel plezier!