Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ambre schreef:Miss_Malfoy schreef:Ohhh niet zo negatief hoor, je hebt gewoon superpaardjes onder je kont, hoezo geen talent, je rijd verdorie ZZ zwaar met ze.
Zeg ook niet dat ze niet super zijn,ik rij ook altijd hele nette proefjes.Ben een kampioen in 6jes rijden.
Maar wie Vulkaan irl ziet snapt wat ik bedoel.Hij stapt heel goed en gaat goed zitten in galop,mooie wissels ook.
Maar aantreden,lengtebuiging en zijn achterbenen buigen dat is heel moeilijk.
Miss_Malfoy schreef:Oh leuk, ja is goed hoor
Vond het afgelopen keer zo knap dat je er nog iets van wist te maken. Kan er zelf namelijk niet tegen als ik nog dwars door een zin heen moet knippen ofzo.
En de rest vd fouten natuurlijk
Heino schreef:Wat een heerlijke foto's
Op de schimmel lijk je alleen je schouders op te trekken, op Vulkaan een heel stuk minder. Maar met zo'n zitclinic moet ook dat ongetwijfeld goed komen

ambre schreef:Zeg ook niet dat ze niet super zijn,ik rij ook altijd hele nette proefjes.Ben een kampioen in 6jes rijden.
Maar wie Vulkaan irl ziet snapt wat ik bedoel.Hij stapt heel goed en gaat goed zitten in galop,mooie wissels ook.
Maar aantreden,lengtebuiging en zijn achterbenen buigen dat is heel moeilijk.