Jullie zijn echt een leuke combinatie

Nog heel veel plezier samen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pmarena schreef:Dan moet je wel de ruimte hebben om meer voorin (in het midden) te gaan zitten
Maargoed , doe ermee wat je wilt hoor , het maakt voor mij niet uit , ik hoef er niet mee te rijden
O is het een WoW ? Ik vind het wel een mooi zadel qua model , ziet er comfortabel uitAlleen de zitting zou gewoon wat meer ruimte moeten geven.
Bij jou zadel valt het wel mee toch , zo te zien in je topics en profiel ?
Nouvel schreef:Super zeg!![]()
Ik vind het echt een ontzettend leuk dier!
En wat fijn dat je al zo heerlijk aan 't rijden bent met haar!
(en dat je WoW past natuurlijk!)
wat voor hoofdstel heb je?
staat mooi!
Patriciavt schreef:pmarena schreef:Dan moet je wel de ruimte hebben om meer voorin (in het midden) te gaan zitten
Maargoed , doe ermee wat je wilt hoor , het maakt voor mij niet uit , ik hoef er niet mee te rijden
O is het een WoW ? Ik vind het wel een mooi zadel qua model , ziet er comfortabel uitAlleen de zitting zou gewoon wat meer ruimte moeten geven.
Bij jou zadel valt het wel mee toch , zo te zien in je topics en profiel ?
Roos rent op de linkerhand nog vaak onder me vandaan, al is dat op de foto misschien niet zo te zien. Ik wordt dan door die plotelinge versnellingen achter in mijn zadel 'geworpen', ik kan namelijk ook prima voor in mijn zadel zitten zoals op andere foto's te zien. Als het zadel niet goed was, had ik ook in stap achter op mijn zadel gezeten en dit is niet wat er gebeurd
Ik zit prima in m'n zadel alleen moet samen met Roos nog heel erg wennen.
Als je het vorige topic bekijkt (bovenin openingspost) dat zadel was te klein en daar zat ik echt achterin.