Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Barroco schreef:Die foto met de rope ziet er idd heel fijn uit, dus ik hoop dat het paardje lekker vaak op deze manier gereden wordt.
Maar ik snap niet zo goed waarom als er een bit in gaat hij ineens alle dressuuroefeningen eruit moet persen en in de krul moet lopen, op deze onvriendelijke manier, het spijt me.
ArabicQueen schreef:Ik vind het er ook niet netjes uit zien. Je teugels zijn te lang en het paard loopt ook veel te veel opgekrult. Op het draf filmpje lijkt hij kreupel als je goed kijkt maar kna het mis hebben. Je handen zijn ook een verbeter punt dus dichter bij mekaar!
Waarom galopwissel traver en schouderbinnenwaards als de basis er niet in zit??? Vooral sb en wijken ziet er echt prutserig uit ik zou daar echt nog even mee wachten!
Succes
ArabicQueen schreef:Ik vind het er ook niet netjes uit zien. Je teugels zijn te lang en het paard loopt ook veel te veel opgekrult. Op het draf filmpje lijkt hij kreupel als je goed kijkt maar kna het mis hebben. Je handen zijn ook een verbeter punt dus dichter bij mekaar!
Waarom galopwissel traver en schouderbinnenwaards als de basis er niet in zit??? Vooral sb en wijken ziet er echt prutserig uit ik zou daar echt nog even mee wachten!
Succes
xXEviIXx schreef:en het zijn echt geen excuses, ik weet ook dat ik hier slecht in ben maar om nu helemaal afgekraakt te worden doet me echt pijn (niet iedereen doet het gelukkig)
c_alsemgeest schreef:Zilfstar schreef:I
TS: zo te zien heb je, voor dit eenmalig gebeuren, ontzettend lol gehad, paard staakt niet en toont geen pijn.
ik vind kreupel lopen best een duidelijke manier om als paard aan te geven dat het niet gaat?