We zijn met de dierenbescherming naar de plaatselijke politie geweest en zij zijn mee naar de weide gegaan om alle gegevens te noteren. Normaal zou er zo snel mogelijk een veearts worden gestuurt
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
hafjelinger schreef:pfff, heftig! Ik hoop dat het goed komt. Wat staat er nog meer aan paarden?
Aukelizzy schreef:Die ziet er inderdaad heel triest uit zeg...Arme paarden.Ik hoop dat ze snel actie ondernemen want dit trekt de merrie niet lang meer. Kan me voorstellen dat je je grote zorgen maakt.
Musjes schreef:Hoe komt het dat buurtwoners geen melding gemaakt hebben? Je hoeft geen verstand te hebben van dieren om te zien dat dit diep triest is. Wat gaat er verder met deze dieren gebeuren?
S_R_A_H_A schreef:Ja iedereen gaan we zelf ook niet kunnen opvangen en hier in antwerpen is er niets van opvang voor verwaarloosde paarden. Maar we vrezen dat de arme beesjes er nog niet snel weg gehaald zullen worden daarmee willen we echt maatregelen treffen !
S_R_A_H_A schreef:Musjes schreef:Hoe komt het dat buurtwoners geen melding gemaakt hebben? Je hoeft geen verstand te hebben van dieren om te zien dat dit diep triest is. Wat gaat er verder met deze dieren gebeuren?
Dit is al 5 jaar geleden gebeurt, ondertussen zijn de andere paarden al dood en staan er nieuwe... Er zijn nog ergere foto's dan deze naar de gemeente alles gestuurt, waarop zij alleen kwaad werden en niets aan de situatie deden dat totaal niet kon. De bewoners zijn dan ook heel bang van de eigenaar
ninajojo schreef:Aggut... Echt super dat je een melding hebt gedaan!
Hopelijk worden de paarden weggehaalt EN geholpen! Moet verschrikkelijk pijnlijk zijn om op zulke hoeven te lopen!
kimmie261 schreef:tis dat belgie erg ver hier vandaan is,maar mocht er opvang nodig zijn,kan er wel een paardje hierheen komen..
arme dieren..
weet niet of jullie dat kunnen doen,maar gooi er anders wat hooi bij..zodat de merries kunnen eten...vreselijk dat er mensen zijn,die zo dieren houden