talented schreef:Doorvragen is iets anders dan op de kop trekken!
sorry hoor maar wou jij nou beweren dat ik hem op de kop trek

ik zal het doorgeven aan adelinde en mijn andere trainers

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MontyRulezz schreef:Ja dat vraag ik me ook af![]()
Ik vind het er super uitzien en vind het heel knap dat je hem in zo een korte tijd naar dit niveau hebt getraind.
Ik ben het helemaal met je eens dat paarden die de basis super onder de knie hebben het Z1 makkelijk aankunnen. Het enige probleem is dat de basis bij heel veel paarden er niet (goed) in zit.
Verder zou ik iedereen met commentaar op hoe snel TS het paard in het Z1 heeft gereden of hoe jong het paard nog is, maar even het profiel van TS bekijken om te zien hoe goed haar begeleiding is, die echt wel weten waar ze mee bezig zijn.
Heel veel succes met je nieuwe aanwinst. Wat is dat voor afstamming?
MontyRulezz schreef:Ja dat vraag ik me ook af![]()
Verder zou ik iedereen met commentaar op hoe snel TS het paard in het Z1 heeft gereden of hoe jong het paard nog is, maar even het profiel van TS bekijken om te zien hoe goed haar begeleiding is, die echt wel weten waar ze mee bezig zijn.
Blue9 schreef:Mijn god, rustig aan zeg je en dan rij je wel een paard in 1 jaar naar het Z1. Hoe heb je dat in godsnaam klaar gekregen?
Vind het een super beest, wel vind ik heb op een paar foto's achter de ll lopen en veel te straks in de hals. Ook die zwarte vind ik keimooi, die heeft wel al wat gelopen aan de S&T te zien niet?
XMaaiike schreef:talented schreef:Doorvragen is iets anders dan op de kop trekken!
sorry hoor maar wou jij nou beweren dat ik hem op de kop trek![]()
![]()
ik zal het doorgeven aan adelinde en mijn andere trainersmisschien kunnen ze iets met jouwn goede raad.
garny95 schreef:maak het bespreekbaar met je trainer, aantikken wordt meestal veroorzaakt doordat de voorbenen te laat van de grond komen en te ver achterblijven onder het lijf, zie het als een een ouderwetse weegschaal met gewichten, het gewicht moet op achter komen zodat hij voor meer ruimte en bewegingsvrijheid gaat krijgen, dan zal het aantikken over zijn, oefening bij uitstek is de sb, voorwaarde is wel een correct vwnw en een goede lengtebuiging en dat mis ik hier wel, vandaar ook neus er uit en lengte in zijn lijf wat ik als een uitdaging zie maar wel nodig, voor mijn gevoel is hier een heel stuk basis overgeslagen en mocht jij wel zo trainen dan vraag ik me af waarom we die foto's niet zien, want dan zouden we of ik dan een completer beeld krijgen, ik zeg dit niet om af te katten maar hoop hiermee dat je ook verder kijkt hoe je je paard kunt trainen.
XMaaiike schreef:talented schreef:Doorvragen is iets anders dan op de kop trekken!
sorry hoor maar wou jij nou beweren dat ik hem op de kop trek![]()
![]()
ik zal het doorgeven aan adelinde en mijn andere trainersmisschien kunnen ze iets met jouwn goede raad.
Citaat:Doorvragen is iets anders dan op de kop trekken!