MiniMouse schreef:@Lirote
Ten eerste heeft mijn paard geen peesblessures gehad, nooit niet.
Maar weet wel door mijn ruime ervaring dat dit soort korte stops en draaiacties niet goed zijn voor je pezen. Algemeen bekend ook, zeker bij zo'n jong beestje.
Je hoeft je niet zo aangevallen te voelen hoor, ik zou zeggen verdiep je er eens in en reageer dan nogmaalsJe ziet mij nergens zeggen dat jullie kwaad in de zin hebben of het dier mishandelen dat zijn jullie eigen woorden. Ik opper alleen om je er eens in te verdiepen hoe een pony netjes vrij te laten springen. Dan zul je zien dat het voor jullie beide leuker en beter word!
Dus dat vond ik wel nuttig om te vertellen
Succes!!
dit komt uit jou profiel
Mivia!
Een gelderse stermerrie..Moest nog 1 punt voor het M1, toen kreeg ze helaas een peesblessure. Mivia, een paard met een echt gelders karakter maar wel een knuffel.
Helaas jaren later overleden aan een koliek aanval. Er loopt nog wel ergens een veulen rond van haar!
en bij leren van jou is niet nodig
en mee lezer ben ik ja maar ook eigenaar van de pony
en nu ben ik het zeuren zat ik heb nog een paar paarden te doen vandaag en nog een nachtdienstje te draaien
veel geluk in je verdere leven
Je ziet mij nergens zeggen dat jullie kwaad in de zin hebben of het dier mishandelen dat zijn jullie eigen woorden. Ik opper alleen om je er eens in te verdiepen hoe een pony netjes vrij te laten springen. Dan zul je zien dat het voor jullie beide leuker en beter word!