SANNEEE Wat een heerlijk paard is het toch ook.. Ziet er goed uit! t meeste is al gezegt, maar ik denk dat je ver met haar kan komen ! Ze is mooi nageeflijk en over dr benen bij je !
Zo, leuke fjord hoor! Je hebt hem ook al aardig aan het lopen! Vind het er leuk uit zien, let inderdaad wel op je boogjes, contact houden met de mond is erg belangrijk om straks beter te voelen en iets achterover zitten, komt het wel goed. Vind het ook wel fijn om te zien dat je ook verder naar beneden rijdt en niet alleen maar omhoog. Lekker door blijven trainen. Komt vast wel goed en starten zal ook wel de moeite waard zijn hoor, kunnen jullie samen makkelijk
Ik vind jullie een erg fijne combinatie om naar te kijken. Veel succes in de toekomst , want volgens mij kunnen jullie er samen nog wel wat van.
Vanitas
Geplaatst: 21-05-10 16:38
Super leuke fjord!!
Jytte
Geplaatst: 21-05-10 20:48
Wat een leuke Fjord heb jij!! ook van je rijfoto's word ik blij , het ziet er netjes en vriendelijk uit.. je mag af en toe wat letten op je vebinding, maar dat zie ik liever dan getrek en gepluk!! ga zo door!!
Jackyyb
Geplaatst: 22-05-10 20:52
Wat ziet dit er goed uit zeg! Wauuw, jullie zijn een super team! en echt mooie fjord en die maneen! veel plezier en ga zo door!