Geweldig filmpje zeg. Ik ben jaloers mijn pony staat ook in Zeeland maar zulke mooie wegen hebben wij toch niet hoor. Het ziet er echt super relaxt uit!
conDios
Geplaatst: 14-05-10 19:06
mooi!!! echt heel mooi! Ik word er een beetje jaloers ben Hoe heb je dit bereikt?D
Palmbierlove
Geplaatst: 14-05-10 21:06
Echt super leuk! Het liedje past er echt goed bij!
@conDios: Gewoon doen, met letterlijk vallen en opstaan. Verstand op nul (alchohol helpt met het vernietigen van hersencellen) en lol hebben maar.
Sharon89
Geplaatst: 14-05-10 23:03
Wauw wat ziet dat er heerlijk uit zeg! Echt heel leuk! Wou dat ik dat hier ook kon, maar helaas!
WolinLotte
Geplaatst: 14-05-10 23:10
Wauw, die muziek past er gewoon geweldig bij!! Een filmpje om blij van te worden ..
elvirah
Geplaatst: 15-05-10 00:11
Mooi hoor, ik kom ook van dat eiland en krijg een beetje pijn in mijn hart als ik dit zie, ik woon nu op een ander eiland maar daar is het lang zo mooi niet!!
Sill____
Geplaatst: 15-05-10 00:17
Waaw mooi filmpje (A) Echt heel mooi gemonteerd. Ik word er helemaal vrolijk van
Geplaatst: 16-05-10 19:28
Wat een heerlijk filmpje.
Ik keek al uit naar de verhuizing van Silence volgende week, maar dit zorgt voor net een beetje extra zin. We verhuizen namelijk naar een stal waar we ook naar buiten kunnen en gaan dan ook overstappen naar bitloos. Dus zulke heerlijke ritten staan ons ook te wachten
Ik wilde eigenlijk gaan schrijven dat ik respect had dat je in het beginstuk met dat lange graspad zo netjes blijft stappen. Maar daar kwam dat toch de galop.
Dit wil ik zooo graaaag, gewoon zoals in de filmpjes :p. Vriendinnen gaan ophalen te paard, het doet me bijna denken aan Pipi Langkous.. Echt fantastisch!