Ik duim zeker voor je mee, jullie hebben al veel meegemaakt met elkaar en hoop echt dat Indi weer de kans krijgt!! Het zal aan jou zeker niet liggen..Bah, vind het heel erg voor je!
Succes, ik duim mee met jullie! Ik begrijp dat dit voor jou wel heel heftig is. Je rijdt toch niet zomaar weg op ieder paard. Nu je zo'n band hebt met Indi, zal het wel dubbel zo spannend zijn als voor ieder ander. Ik wens jullie echt het beste toe en hoop echt dat ze er weer helemaal goed uit komt.
Ayla
Geplaatst: 15-05-10 23:12
ik duim mee!! wat vervelend zeg.. ik wens jou & je paard ook heel veel sterkte!
ik krijg de foto`s via mail. zodra ik die heb zal ik ze hier zetten.
verder gaan we vanavond pas naar de kliniek. we zouden er voor 18.00 uur moeten zijn, maar ik heb tot 18.30 examens, dus dat zou niet lukken. nu mochten we om 21.30 komen...
Heel veel succes morgen! Ik ga duimen voor jullie!
ikenindi
Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-10 15:02
ik heb de foto`s gekregen. ik zie eerlijk gezegd hierop weinig. op de echo`s zag je het heel goed (ook omdat ze die van beide benen hadden gemaakt en ik dus het verschil kon zien) maar die kon ik niet krijgen? :S
wie weet dat iemand het interressant vind om te zien? (en mss uitleg kan geven? )
edit: het zit bij de kogel, en ik dacht bij het sesambeentje in de buurt???
Wat vreselijk voor je, ik hoop voor je dat het goed komt. Ik zie alleen dat het sesambeentje onregelmatig is aan de onderkant, het kootgewricht zelf ziet er wel goed uit.